niedziela, 16 grudnia 2012

Słodki Paryż

Fascynuje mnie wszystko, co francuskie, więc gdy natknęłam się na książkę słynnego cukiernika Davida Lebovitz'a "Słodkie życie w Paryżu" musiałam ją kupić. I nie żałuję, bo autor w bardzo zabawny i rzeczowy sposób opisuje swoje doświadczenia po przeprowadzce z USA do Paryża. W książce znajdziemy ciekawe przepisy i ciekawostki związane z różnymi specjałami francuskiej kuchni. Dowiemy się, jak zrobić ciasto absyntowe, czekoladowe makaroniki albo pastę z drobiowych wątróbek z jabłkami, a w międzyczasie poznamy od kulis paryskie życie codzienne. Gorąco polecam, świetna lektura na zimowe wieczory :)




6 komentarzy:

  1. Już sama okładka przyciąga :))
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ostatnio i zabieram się za lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mało wiem kuchni francuskiej ... a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro biegnę do księgarni. Jestem bardzo ciekawa tej książki. Coś tam we Francji widziałam. Czas na opowieści, a Twój, Seledino opis książki jest obiecujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paryż <3 :))

    Dziś Kochanie wracam do Twoich starszych wpisów :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś tu jeszcze zagląda :)
      Dziękuję Paulinko :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...