sobota, 19 stycznia 2013

Mmmmmakaroniki

Jak już wspominałam, uwielbiam wszystko, co francuskie. Jakiś czas temu miałam okazję spróbować paryskie makaroniki sprezentowane mi przez mojego szwagra, za co Mu dziękuję, bo to dla mnie wielka frajda :)


Ciasteczka te są pyszne, a od ilości kolorów i smaków można dostać zawrotu głowy. Zrobione są z mączki migdałowej i bardzo słodkiego kremu, więc na raz nie da się ich dużo zjeść. Struktura ich nie jest bezowa, jak by się mogło zdawać, ale bardzo delikatna, marcepanowa.


Makaroniki dostępne są w Złotych Tarasach, polecam skubnąć odrobinę paryskiego smaku :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ich smaki i konsystencja to było dla mnie prawdziwe zaskoczenie, pozytywne jak najbardziej. Polecam :)

      Usuń
  2. Smakowicie wygladają,spróbowałabym :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak lubisz tak makaroniki to polecam Ci przepis u mnie na blogu, jest niezawodny, a frajda z domowych makaroników to już obłęd :D
    pozdrawiam!
    Szana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaraz lecę sprawdzić ten przepis :))

      Usuń
  4. często słyszałam, że są pyszne ale jakoś jeszcze nie miałam okazji spróbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, są bardzo słodkie i dużo ich się nie da zjeść za jednym razem, ale ten smak to prawdziwa poezja :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...