piątek, 12 lipca 2013

Kolory lata






16 komentarzy:

  1. w tym roku pierwszy raz mam poziomki w ogródku balkonowym ;), zdjęcia śliczne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje poziomki przebijają wszystko inne, zazdroszczę bardzo :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia :) to ze znakiem drogowym ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie stare znaki :))
      Dziękuję za miły wpis :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mmmm ale mi się miło zrobiło, bardzo! :)) Dziękuję, przeogromnie się cieszę :)))

      Usuń
  4. Poczułam lato! uwielbiam poziomki, ich wyjątkowość i delikatność !
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj już rok nie jadałam poziomek. Uwielbiam je i zawsze mi kojarzyły mi się z dzieciństwem. Narobiłaś smaku tymi uroczo letnimi zdjęciami.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już nie pamiętam, kiedy jadłam poziomki, bo nie zbieram a w lesie jeść to trochę strach. Natomiast uwielbiam wszelkie poziomkowe przetwory, ale szczególnie wino o smaku tych owoców :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się lato w Twoim obiektywie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie zawsze cieszy, kiedy się komuś podoba to, co tworzę :) Dziękuję! :))

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia, aż chce się sięgnąć po te poziomki, pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częstuj się, proszę :)
      Dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  8. Jak tu lata nie kochać:)aż się buzia śmieje od ucha do ucha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym bardzo chciała, żeby tylko lato u nas było, zimy nienawidzę :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...