sobota, 27 lipca 2013

Las

Wybrałam się dziś do lasu. Muszę się Wam przyznać, że wpadam tam w euforię, dosłownie ekstaza :))) Nic mnie tak nie cieszy jak łażenie po lesie, a już szczególnie, gdy są grzyby - pół wiadra koźlarzy i jeden prawdziwek to dzisiejszy łup :) No i zawsze robię zdjęcia, mam pełną dokumentację wszystkich spacerów, bo lubię zimą przypominać sobie, jak mi było kiedyś dobrze ;)




Kwiatki oczywiście też muszą być ;)




Pokrzywa, nie wiem dlaczego, ale uwielbiam jej zapach...


A na koniec nogi roztańczone :))


Tak to ze mną jest, gdy słońce za mocno przygrzeje (nareszcie) ;)
Pozdrawiam!
Kasia

24 komentarze:

  1. Daleko masz do lasu ? Ja też uwielbiam spacery po nim :)
    Zdjęcia przecudne :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie lasy mam z każdej strony, mogę iść tam spacerem, ale najbardziej lubię wyjechać kilkanaście kilometrów za miasto, do rezerwatu "Las Warmiński" :)

      Usuń
  2. Nogi roztańczone są niesamowite.
    Ja lasy lubię najbardziej w górach, ale wciąż wypatruję w nich żmij, takiego mam do nich pietra, a w Tatrach niedźwiedzi. W Bieszczadach chodziłam bez lęku bo zapomniałam, że tam są (a podobno najwięcej), jednak żaden nie ryczał to i mnie nie straszył jak ten przy Sarniej Skale.
    Pozdrówki, życzę więcej takich wypadów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, niedźwiedź to dla mnie abstrakcja :)) U mnie za to są dziki w dużych ilościach.

      Usuń
  3. Widzę że słonko doszło:)
    Nie mogę doczekać się grzybobrania,ale u mnie to jeszcze nie teraz
    Dziękuję za cudowny spacer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, już jest ciepło, choć deszcz też nie odpuszcza ;)
      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam w moje strony :)

      Usuń
  4. również to uwielbiam :) a jaka satysfakcja, jak się znajdzie pierwszego grzyba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo z tym nic się nie równa :)) Chociaż ja przeżywam euforię chyba przy każdym napotkanym grzybie, nawet niejadalnym ;)

      Usuń
  5. Oj tak las jest niesamowity! nie widziałam jeszcze grzybów "na żywo"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam w moje strony, tu już się zaczęło :)

      Usuń
  6. ja od kilku lat mieszkam poza Polską i strasznie tęsknie za lasem... Polskie lasy są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepolskich lasów nie widziałam na żywo, ale chyba coś w tym jest...
      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej, na moim blogu lasów nie zabraknie ;)

      Usuń
  7. haha, nogi super :)

    A już rosną grzyby, już? Szybko, muszę mamie powiedzieć :)
    Aahh.. też uwielbiam te spacery, jeszcze jak gałązki od czasu do czasu strzelą pod butem.. i ten zapach... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybki już się zaczęły, choć to naprawdę dopiero początek i niewiele ich jest, ale prawdziwego grzybiarza i to potrafi uszczęśliwić ;))
      Zapach lasu, szczególnie rozgrzanej ściółki... mmmmm, nie umiałabym bez tego żyć :)

      Usuń
  8. Staram się każdy weekend spędzić za miastem i najlepiej w leśnych klimatach. Wolę leśne spacery niż te plażowe. :) Na grzybach kompletnie się nie znam, no może kurki bym poznała. :)
    Fajne te roztanczone, drewniane nogi. ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to tak, jak ja, też uciekam do lasu kiedy tylko mogę :)
      Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia! będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, tak mi się bardzo spaceru do lasu zachciało .... tyle, że u mnie dziś pada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak, że po lesie nawet w deszczu uwielbiam chodzić :)
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  11. Też lubię zapach pokrzywy, bardzo orzeźwiający:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc jest nas więcej pokrzywowych maniaków, fajnie :)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...