sobota, 20 lipca 2013

Sposoby na relaks

Kwiaty to wdzięczny temat zdjęć, lubię je fotografować, to mnie odpręża :)



Spacery po lesie też znakomicie odprężają, tym bardziej, że w moich okolicach jest przepiękny rezerwat "Las warmiński". Przypomniałam sobie, że wiosną natknęłam się tam na takie znalezisko (na żywo wygląda to bardzo imponująco). 

 W nadchodzącym czasie wspaniałym sposobem na relaks w moim przypadku będzie zbieranie grzybów, już przebieram nogami z radości na samą myśl o tym :)) A Wy, lubicie chodzić na grzyby?
Pozdrawiam serdecznie! 
Kasia

18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię, chodzić, zbierać i podziwiać i grzyby i las... Las, który znałam jest obecnie dla mnie niedostępny a ja tak łatwo błądzę. Aparat zawsze mam przy sobie i jeśli nie ma grzybów mam inną frajdę! Twoje zdjęcia śliczne i kwiatów i to powalone drzewo - niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię tak samo, zawsze mam aparat, nawet mały, więc kiedy nie ma grzybów to i tak nie wracam z pustymi rękami :)
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. zdjęcia cudne! mój dziadek był wielkim grzybiarzem, potrafił rano pójść na grzyby, wrócić, oczyścić, zamarynować i znowu pójść tego samego dnia na grzybobranie, pamiętam z dzieciństwa kilka takich wypraw z nim. było b. fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybobranie to prawie jak polowanie, chodzisz, szukasz, tropisz, a jak znajdziesz to szczęście nie ma granic :))

      Usuń
  3. Uwielbiam hortensje szczególnie niebieskie i białe.
    Od kilkudziesięciu lat jeździmy na Warmię na rejsy po Jezioraku. Tam rzeczywiście jest dużo rezerwatów.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tereny mamy zalesione i są to lasy grzybowe, choć oczywiście w rezerwatach nic zbierać nie wolno. A hortensje to i ja uwielbiam, są takie dostojne :)

      Usuń
  4. te kwiaty-nie wiem jak ty to robisz,ale ujęcie 1sza klaasa!

    A kurczak..nie byłam nigdy na grzybach ;( a żałuje.. bajernacko tam musi być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj, tylko z kimś, kto wie, co zbierać. Tę przyjemność mało z czym da się porównać ;)
      Dziękuję za ciepłe słowa, aż mnie duma rozpiera :)))

      Usuń
  5. śliczne zdjęcia :D To drugie bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie odpręża jak mogę takie zdjęcia oglądać!
    Zbierać grzyby uwielbiam,tylko już słyszałam że kleszczy dużo.Troszkę mnie to zniechęca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :))
      Kleszczy co roku jest dużo, czytam i słyszę o tym od wielu lat ;) Ale i tak zawsze przed wyjściem do lasu pryskam się czymś na robactwo i zakładam długie spodnie. Po powrocie ubrania wytrzepuję a sama wskakuję pod prysznic. I jest ok :)

      Usuń
  7. zakochałam się w pierwszym zdjęciu ♥ ma takie coś w sobie, co przyciąga - pewnego rodzaju magię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję za taki przemiły komentarz, od razu urosłam :)))

      Usuń
  8. Twoje fotografie działają bardzo relaksująco:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...