poniedziałek, 23 września 2013

Po urlopie, jesiennie

Witam wszystkich po długiej przerwie :)
To, co najprzyjemniejsze, kończy się szybko, więc mój długi urlop teraz jest już tylko wspomnieniem... A przecież tak niedawno szykowałam się do wyjazdu. Ech...
Na dodatek już jesień, pora roku może piękna, ale zbliża nas tak bardzo do zimy, której nie lubię całą sobą. Jednak jest to czas dobry dla wszystkich tych, którzy lubią fotografować, więc coś tam z tej jesieni wyciągnę dla siebie dobrego ;)


Na dziś to tyle, muszę się na nowo odnaleźć w rzeczywistości ;)
Pozdrawiam wszystkich i bardzo dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem, jesteście kochani :)
Kasia

22 komentarze:

  1. No wreszcie się doczekałam :) !
    Kochana czekam na więcej zdjęć gdy wrócisz do rzeczywistości :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię tego zimna całą sobą:)Na szczęście jest termofor który mnie ratuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie urlopy mijają szybko! :) listek-oj,oj oznaka jesieni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieuniknione nadchodzi... I znów można zacząć tęsknić za kolejnymi wakacjami ;)

      Usuń
  4. Po urlopie znowu seledynowa codzienność, mimo, że już niestety (też dla mnie) jesienna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało jest tych, co lubią jesień, szkoda, że lato nie trwa dłużej...

      Usuń
  5. chyba większości z nas to zimno się nie uśmiecha .... ale trzeba jakoś przetrwać do kolejnego lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak daleko do tego lata... Ale wspomnienia minionego jeszcze jakiś czas będą nas grzały :)

      Usuń
  6. Teraz najgorszy czas - czas aklimatyzacji;-) A potem już z górki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby to z górki przyszło (i poszło) jak najszybciej, bo w najbliższych miesiącach czeka mnie wzmożona praca...

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mało kto ją lubi, a najgorsze, że nie można jej "ominąć" ;)

      Usuń
  8. Ja w zasadzie lubię każdą porę roku, ale preferuję jednak lato, najlepiej gorące :) Jesień powinna trwać max miesiąc, zima i wiosna podobnie :) I 9 miesięcy lata - dobrze wymyśliłam? ;) Powroty do rzeczywistości po urlopach są straszne :) Wówczas staram się chociaż 2-3 dniowy wypad zaplanować na przestrzeni miesiąca- dwóch to trzyma mnie przy życiu :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie prawisz z tym latem :))
      Ja niestety wyjazdu nie mogę sobie teraz zorganizować, taką mam pracę, że chyba dopiero w święta odpocznę :(

      Usuń
  9. Z dużą ciekawością czekam na jesienne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimozami jesień się zaczyna... Ja też muszę się dłużej oswajać z jesienią, ale spójrzmy na plusy, kolorystyka jest piękna! Chętnie zobaczę ją w Twoim wydaniu :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, cieszę się bardzo i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...