wtorek, 15 października 2013

A ja znów jesiennie ;)

Pogoda dopisuje, więc znowu ruszyłam w teren, bo to naprawdę wspaniały czas na robienie zdjęć.


Jeśli ktoś wie, co to za trąbki, to niech mi powie. Wyglądają bardzo pociesznie i zawsze mnie rozczulają, gdy je widzę :)


Grzybki "spożywcze" najbardziej nas rajcują, ale ja lubię też te niejadalne (oczywiście tylko fotografować ;)). Na zdjęcie załapał się także prawdziwek, siedział sobie cicho pod drzewem i pewnie liczył, że go nie wezmę. Taa, nie ma zmiłuj...




Jesień jesienią, ale gdzieniegdzie jest jeszcze sporo zieleni. Ostatni moment, żeby się nią nacieszyć.



Zaczęłam "liściowo" to i tak kończę, no bo kto bogatemu zabroni? ;)


Trzymajcie się zdrowo!
K.

44 komentarze:

  1. to anielskie trąbki ;), zdjęcia śliczne! :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardziej wyglądają na marsjańskie ;)
      Dziękuję za dobre słowo, Ulu :)

      Usuń
  2. piękne zdjęcia naprawdę... oczy się cieszą, kiedy ogląda się takie zatrzymane wspomnienia... szczególnie te jesienne.... refleksyjne.... spokojne przed mroźną zimą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się spodobały, dziękuję :)
      Oby zima nie dała nam się bardzo we znaki...

      Usuń
  3. fajne fotografie takie nostalgiczne, podobają mi się ;-)
    też uwielbiam październik do fotografii, ;-))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Te trąbki rzeczywiście fajne i nie mam pojęcia, jak się nazywają niestety, ale są całkowicie nie z tej ziemi:) Zdjęcie z dwoma muchomorkami mnie rozczuliło! Fajne znalezisko:)
    Pozdrowienia!

    PS. Podobno muchomora można jeść po odpowiednim przygotowaniu i podobno działa całkiem sympatycznie:D ...ale lepiej nie jedz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa sympatycznie? To brzmi intrygująco :)) Ale jednak chyba bałabym się go zjeść, nawet po bardzo długim gotowaniu ;)
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Ile cudnych zdjęć - te trąbki takie urocze, jestem ciekawa co to takiego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ktoś podpowie, co to jest, bo to jest fajne :)

      Usuń
  6. Jestem zauroczona Twoimi zdjęciami. Natura w najprostszej i chyba najbardziej urzekającej formie. Przypominają mi się czasy dzieciństwa i wspaniałe chwile spędzone na wsi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że moje fotki wzbudzają aż tak pozytywne odczucia :) Dziękuję :)

      Usuń
  7. Robisz prześliczne zdjęcia, aż nie mam ochoty wychodzić z Twojego blogu, są bardzo klimatyczne, pozdrawiam cieplutko :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi miło, jeśli tu zostaniesz, nie musisz się nigdzie spieszyć :))
      Dziękuję i także bardzo ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  8. cudowne miejsce.. <3
    Zazdroszczę takich okolic, na prawdę! Wprawdzie mam blisko w domu rodzinnym takie coś, ale teraz na wygnaniu w centrum Katowic jestem spragniona tego widoku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mieszkam w środku miasta a do tego miejsca muszę trochę podjechać, ale warto, bo tam zapominam o wszystkich problemach. Boski stan! :)

      Usuń
  9. Z wielką przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia ... klimatyczne , ciepłe ...
    pozdrawiam serdecznie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, wpadaj tu do mnie częściej! :)
      Buziaki :)

      Usuń
  10. Kasiu-pięknie...jesiennie i kolorowo. Te trąbki to jakiś rodzaj porostu :) Grzyby dorodne...jaki prawdziwek :) pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  11. Iście kosmiczne te trąbki,a jesień piękna w tym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wprost bajkowa i oby taka była jeszcze długo :)

      Usuń
  12. Dobrze, że wyruszyłaś, bo dzisiaj u mnie już po widokach. Tylko mżawka i mgła, a liście jako ślizgawki na chodnikach. Choć mokre wyglądają jakby polakierowane.
    Grzybki chyba się maskowały przed dobrą grzybiarą, ziemią się opudrowały a i tak je namierzyłaś.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie napisałam pod Twoim postem, że u mnie jeszcze tak pięknie dziś było...
      A na liściach mało się nie przejechałam ostatnio i to na suchych. Dobrze, że wolno szłam ;)

      Usuń
  13. Heh ja też, jeśli już robię zdjęcia grzybom, to właśnie niejadalnym. A muchomory buwają takie "okazałe" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchomory mają sposobność wyrosnąć, nikt ich nie zetnie w kwiecie wieku (albo wcześniej) ;))

      Usuń
  14. Piękna taka jesień, aż chce się wyruszyć na długi spacer:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje mieć nadzieję, że zima prędko nie przyjdzie i takich spacerów jeszcze będzie sporo :)

      Usuń
  15. Piękne jesienne zdjęcia. W pierwszym zdjęciu zakochałam się od pierwszego wejrzenia i te grzybki cudne! :-) Co do trąbek to nie mam zielonego pojęcia co to jest, ale wyglądają jak z kosmosu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że stałam się sprawczynią tak pozytywnych uniesień :))

      Usuń
  16. Patrząc na te piękne zdjęcia - czego chcieć więcej? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tego, żeby zimy nie było ;)
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  17. Pięknie pozują do zdjęć. Aż odpoczęłam na twoim spacerze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo odpoczynek to rzecz ważna :)
      Dziękuję serdecznie za ten spacer :)

      Usuń
  18. Uwielbiam taką jesień. Do tego grzybobranie :)
    Fajnie, że w tym roku tak długo możemy się cieszyć i grzybami i piękną złotą polską jesienią :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję za odwiedziny :)
      Osobiście nie mam nic przeciwko także takiej ciepłej zimie ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...