sobota, 26 października 2013

Babeczki dla leniwych ;)

Czasem nic się nie chce... Mnie się to zdarza często, a Wam?  Niestety, ochota na słodycze jest nieustająca i nie ma zmiłuj, trzeba ją zaspokoić ;) Wraz z moim Pawłem zrobiliśmy niedawno ekspresowe babeczki - mało roboty, dużo jedzenia i co ważne - szybko :)

A więc tak - kupujemy spody do babeczek (25 szt.) i napełniamy je ok. 2 łyżeczkami masy czekoladowej (1 tabliczka mlecznej czekolady rozpuszczona w rondelku na malutkim ogniu i wymieszana ze 100 ml śmietanki 30%).


Następnie na czekoladę nakładamy przestudzony malinowy krem budyniowy (1 opakowanie budyniu malinowego rozrobionego w połowie ilości mleka - 1 szklanka, a do tego 1/4 kostki masła, które trzeba zmiksować z budyniem) i dekorujemy maliną, jeśli jesteśmy w jej posiadaniu ;)



Babeczki wyszły stosunkowo mało słodkie, ale naprawdę pyszne :)
Miłego sobotniego wieczoru!
Kasia

28 komentarzy:

  1. Ekspresowe słodkości! Jutro robię domowe raffaello. Ciekawe co z tego wyjdzie. Zobaczyłam na nie przepis i nie ma przeproś muszę zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mus to mus, jestem bardzo ciekawa co wyjdzie :)

      Usuń
  2. Jakie cudne, chciałabym ich spróbować :) Aż mam ślinotok :))

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszności ! uwielbiam czekoladę i maliny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuję,że szybciej Cię odwiedzę w tym Olsztynie Kasiu niż przypuszczałam ;)
    takie mało słodkie dla mnie najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, wpadaj kiedy chcesz :)) Krem budyniowy nie jest słodki, to czekolada robi swoje, można jej dodać więcej :)

      Usuń
  5. ale cudowne, ja mam ogromną słabość do kruchych babeczek (na moim blogu mam ich kilka odsłon ;)) i uwielbiam budyń malinowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem muszę przeszperać Twoje wpisy, droga Ulu, w celach inspiracyjnych :))

      Usuń
  6. Dobrze, że nie jestem łasa na słodycze wirtualne, a ponieważ ostatnio naprawdę tyję z powietrza (choć nikt by mi w to nie uwierzył) całkowicie to na mnie nie działa. Jednak życzę smacznego, bo mimo wszystko lubię słodycze.
    Mnie się dużo chce, jednak na nic nie mam czasu.
    Jednak jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym tyciem to i ja mam ostatnio problem, ale nie powiem, że z powietrza ;)

      Usuń
  7. najprostsze i najlepsze ;D
    A te malinki na wierzchu-no jak wisienki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, z wisienkami mogłyby być jeszcze lepsze :))

      Usuń
  8. Pyszne, zdrowe, szybkie, słodkie i do tego piękne :) Tylko taką schrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam ślinotoku:D Tak na szybko i smacznie to zupełnie moja bajka:)) mniam mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłabym :) szczefólnie mając świadomość, że w środku chowa się czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten czekoladowy akcent był jak przysłowiowa wisienka na torcie, mniam! :)

      Usuń
  11. super pomysł :) ja jestem uzależniona od słodyczy i jak nie ma nic słodkiego w domu to chodzę, szukam i kombinuję co by tu zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam to uzależnienie i znam ból szukania po domu czegoś słodkiego ;))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...