czwartek, 24 października 2013

Niebo niespokojne

Nadajmy nieco dramatyzmu tej pięknej  jesieni, żeby nie było tak monotonnie ;)
Uwielbiam moment, gdy zbliża się burza, chmury robią się niespokojne, wszystko milknie i nagle zrywa się silny wiatr... Zbliża się szaleństwo, a ja stoję i czekam na to, co się stanie. I to nieprzewidziane, co to będzie, jak to się zakończy... Czasem strach jest fajny  ;)
Kto też to lubi ręka w górę :)


PS. Czy Wy też macie tak, że po wrzuceniu na bloga zdjęcia tracą na jakości? Nic z tego nie rozumiem...

38 komentarzy:

  1. Strach jest fajny ale tylko czasami ;)
    Co do burzy, uwielbiam.

    Co do zdjęć - myślę, że blogspot dopasowuje
    automatycznie zdjęcia stąd 'gorsza jakość' zdjęć :)

    Dla mnie Twoje zdjęcia są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, jesteś kochana :)
      Tak myślałam, że to blogspot coś namieszał, no bo przecież nie ja ;)

      Usuń
  2. a ja panicznie boję się burzy niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale ten moment przed burzą jest cudowny :))

      Usuń
  3. o nie nie, burzy, strachu, bania się to ja nienawidzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, ale czasami to naprawdę przyjemne :))

      Usuń
    2. nie, nie, nie dla mnie Kasia. ja jestem straszna "boi dupka" :)

      Usuń
    3. :))) słodkie określenie, rozbroiło mnie :))

      Usuń
  4. Ja się burzy nie boję jak jestem w domu. Jak gdzieś miałabym iść czy jechać aż tak odważna bym nie była.
    a co do zdjęć - mi się twoje bardzo, bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, bardzo się cieszę :))
      Jak burza szaleje to ja też nie jestem odważna, ale ten moment przed... cudowny! :)

      Usuń
  5. Pięknie!!!!!!!!!
    Niestety też mam ten problem ze zdjęciami:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Igo :)
      Więc to chyba blogspot nawala na całej linii...

      Usuń
  6. Śliczne! kocham burzę i takie niebo :)

    co do zdjęć myślę że blogspot zmniejsza trochę jakość (trochę dziwnie to brzmi ale nie umiem ubrać tego w słowa ;)) żeby strona płynniej chodziła bo jak wrzucimy zdjęcie w wysokiej jakości i rozdzielczości to może to powodować wolne ładowanie strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Staram się wrzucać zdjęcia o małej rozdzielczości ale i tak są niewyraźne...

      Usuń
  7. Fenomenalne, ale jeśli chodzi o burzę, to nawet takie zdjęcia mnie nie zachęcą. Boję się panicznie i ewakuuję się z dużym zapasem. Tylko w tym roku zaszła mnie od tyłu gdy schodziłam ze Śnieżki. Na szczęście była niewielka i na pogodnym niebie, a ja już byłam w lesie przy Karpaczu.
    Gdzie żeś znalazła takie gołe drzewo latem? Chyba, że teraz odnalazłaś jakąś burzę.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzewo jest jak najbardziej jesienne, niebo też, ale skojarzyło mi się z burzą i pomyślałam, że zapytam, czy ktoś lubi ten stan przed :)

      Usuń
  8. Zdjęcie genialne. Ja lubię burzę, ale jak jestem bezpieczna od jej zasięgu;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja panikuję, jak się błyska a ja jestem gdzieś w drodze :)) Ale gdy siedzę w bezpiecznym miejscu to lubię obserwować ten żywioł :)
      Dziękuję Marzeno :)

      Usuń
  9. Pięknę zdjęcie! I w pełni się zgadzam, strach bywa fajny. A już taki związany z burzą zawsze szczególnie :)
    PS u mnie tez wgrywane zdjęcia różnią się od tych zapisanych na dysku. Co ciekawe, w różnym stopniu tracą na jakości - czasem bardziej czasem mniej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję serdecznie :)

      Ja też zaobserwowałam, ze wszystko zależy od zdjęcia, raz jest lepiej, raz gorzej... I dalej nie wiadomo, czemu tak się dzieje.

      Usuń
  10. Trochę mrocznie , tajemniczo, ale pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi bardzo czytać takie pochwały :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Karolino, a czym Cię odetkać, bo bym sobie nie darowała, gdybyś zsiniała i pękła ;)

      Usuń
  12. też lubię takie chwile:)
    zdjęcie oddaje atmosferę

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu fotki masz cudowne, ale coś w tym jest też u mnie na blogu, że po wrzuceniu jakość jest nazwijmy to dziwnie podejrzana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno :)
      Jak widać problem pogorszenia jakości zdjęć na blogspocie jest znacznie szerszy, niż mogłoby się wydawać...

      Usuń
  14. Piękne zdjęcie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i już biegnę w odwiedziny :)

      Usuń
  15. Ja też uwielbiam tę aurę unoszącą się przed burzą - tajemniczą i napietą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to ujęłaś, dokładnie o to mi chodziło :)

      Usuń
  16. Zdjęcie niesamowite! a okoliczności to dodatek! Wspaniała kompozycja, czuć że tam coś się wydarzy! Zgadzam się, że na blogu zdjęcia czasem staja się inne ale to nic nie straciło jest takie dynamiczne. magiczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Mażeno za tak ciepłe słowa :)
      Pozdrawiam i życzę wielce udanego weekendu!

      Usuń
  17. Kasia, dzięki za miłe komentarze u mnie, dołączam do grona stałych wizytatorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, bardzo się cieszę, zapraszam jak najczęściej :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...