wtorek, 8 października 2013

Radosna twórczość ;)

Zebrałam takie różne zdjęcia z minionego lata i początku jesieni, mam nadzieję, że nie poczujecie się przytłoczeni ;)

A więc tak. Poznań, klimatyczna kawiarnia Cacao Republika i czekolada z kardamonem, pyszna :)


 Działkowe jabłuszka i karmnik dla ptaków (nadziany jabłkiem) z Ptasiej Chatki, prawda, że słodki? :)


 Znów spacer po Poznaniu. Co za piękne miasto...


... i odpoczynek...


Spotkanie  z żubrem w lesie ;)


Jeśli masz ochotę to krzycz!
Przynajmniej można się wyżyć ;)


Zatopione drzewo, jak poroże jelenia...


Jesień, piękna i słoneczna, jeszcze...


Pozdrawiam ciepło z zachmurzonego Olsztyna :)
Kasia


32 komentarze:

  1. Nie czuję się przytłoczona za to wiem, że na pewno czuję niedosyt, poproszę o więcej ! :)
    cudowne zdjęcia Kasiu ;)

    spotkanie z Żubrem, genialne i znak w lesie, boski :)

    pozdrawiam z Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja myślałam, że to już stanowczo za dużo na jeden raz, a tu proszę, piękne słowo "niedosyt" :))
      Dziękuję Moniko i posyłam buziaki :)

      Usuń
  2. Kasia, poroże jelenia cudne, jabłuszka z robaczkami, plamkami dla mnie najlepsze i najzdrowsze mmm, jesień śliczna, a kawa na pewno pyszna ;) pozdrowienia z Konstancina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się bardzo :) Olsztyn pozdrawia Konstancin :)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia to zatopione drzewo jak dla mnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatopione poroże niesamowite i te surrealistyczne chmury. Poniżej piękna jesienna siatka, trudno dostrzec takie typowe rzeczy a jakże zjawiskowe.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Na żywo to "poroże" wygląda jeszcze bardziej niesamowicie :)

      Usuń
  5. cuuudowne! Ten Poznań i kawiarenka <3
    Ale chyba i tak zatopione drzewo w jezioru wymiata... piękne ujęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :)
      Kawiarenka to właściwie czekoladziarnia, ale kawę też można tam wypić :)
      To drzewo stanowi niesamowity widok na żywo, a ponieważ to teren rezerwatu to nikt go stamtąd nie wyciągnie i można je podziwiać (aż się samo nie rozpadnie) :)

      Usuń
  6. Piękny ten Poznań Twoimi oczami..i ta kawiarenka no i jeleń zatopiony:)))
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z Twojej opinii Igo, bardzo dziękuję i także pozdrawiam :)

      Usuń
  7. To ja poproszę więcej takiej radosnej twórczości :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo po takich słowach to tylko siąść i tworzyć :)) Dzięki wielkie za zachętę :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia ! Zrobiło na mnie wrażenie to zatopione drzewo.
    No i piękny Poznań, od zawsze chciałam zobaczyć :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne miasto, tylko wszędzie strasznie daleko ;)
      Dzięki i buziaki Paulinko, takie specjalne olsztyńskie ;))

      Usuń
  9. Śliczne wspomnienia-migawki. Warto kolekcjonować!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia Kasiu. Poznań u Ciebie na zdjęciu wygląda, jak uliczki z Rzymu, a zdjęcie drzewa po prostu wymiata!
    Co do kardamonu- uwielbiam w czekoladowych muffinach i tarcie ze śliwkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznań jak Rzym, tak na to nie spojrzałam, fajnie! :)
      Dziękuję Ci za miłe słowa i pozdrawiam z Warmii :)

      Usuń
  11. Spotkanie z żubrem :D
    A to zatopione drzewo, piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano czasem zwykłe wyjście do lasu skutkuje niezwykłym spotkaniem ;) Dziękuję Kasiu :)

      Usuń
  12. Super zdjęcia, aż zachciał mi się jechać do Poznania, a mam daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A wycieczki nie pożałujesz, bo Poznań naprawdę zachwyca :)

      Usuń
  13. Kasiu-miło się z Toba spaceruje :) pięknie patrzysz :) co do żubra...ubolewam, bo w lesie go pełno ;( Kiedy to się zmieni na lepsze ? pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam się na przyszłość ;)
      A żubr... no cóż, jak ludzie się zmienią to i to się zmieni... czyli nigdy :(

      Usuń
  14. Pierwszy kolaż,to jest to,co lubię fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć zdecydowanie za rzadko to robię ;))

      Usuń
  15. Znowu wpadłam zajrzeć i muszę powiedzieć,że chodzi za mna taka prawdziwa,gęsta i ciepła czekolada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też, właściwie to spacerujemy razem bez przerwy ;))
      Cieszę się z Twoich odwiedzin i dziękuję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...