niedziela, 6 października 2013

Smakowanie jesieni

Jesień potrafi zachwycać nawet takich wielbicieli lata, jak ja. Pomimo tego, że wielu z nas jej nie lubi (przeważnie dlatego, że to czas przemijania i nieuchronnego zbliżania się do zimy) to jednak trzeba ją smakować. Wyjść z domu, wciągnąć to chłodne powietrze do płuc i choć przez pół godziny nie myśleć o problemach (i nadchodzącej zimie). W końcu kto nam zabroni? Nie tylko komputer trzeba czasami zresetować ;)


  

 
A na koniec cytat, taki dosadny: "Dobrze jest, psiakrew, a kto powie, że nie, to go w mordę!" (Stanisław I. Witkiewicz "Pożegnanie jesieni").
Miłej niedzieli i takiegoż całego tygodnia :)
Kasia


24 komentarze:

  1. Dobrze jest:)No i pięknie..prawdziwa złota jesień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się zgadzasz ;))
      Teraz jesień ma jeszcze swój urok, bo niedługo szarówka i plucha się zacznie...

      Usuń
  2. Pięknie ujęta w kadrach jesień.

    cytat dosadny i jak, że prawdziwy.

    dobrego tygodnia Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :) Cytat uznałam za akuratni, bo większość z nas czeka w najbliższym czasie depresja jesienna i potrzebne nam będzie jakieś wsparcie :)

      Usuń
  3. cytat 1sza klasa! :D
    O ja.. mroźne powietrze w płucach-to jest to! :) Uwielbiam to uczucie :)
    Cudowne zdjęcia, cuudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. No w końcu więcej zdjęć :) !
    Ach ta jesień, brak słów :( Niby piękne złoto czerwone liście i sezonowe przysmaki a jednak szarość, deszcz i zimno :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecywałam, obiecywałam i mam nadzieję, że choć trochę wywiązałam się z tej obietnicy ;)

      Usuń
    2. Oj, to muszę się bardziej postarać, żeby Cię zadowolić :))

      Usuń
  5. Ale lasy w jesiennej szacie są piękne i mocno fotogeniczne. Trzeba się resetować od czasu do czasu, żeby system dobrze działał, hihi. W sobotę zresetowałam się wędrówką po górach. Nogi tam zostawiłam, ale na samopoczucie ten 7 godzinny spacer w jesiennej, kapryśnej pogodzie miał fantastyczny wpływ. :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię długie spacery (po lesie, bo do gór mam kawałek ;) ). Wspaniale doładowują.

      Usuń
  6. Ja to bym lubiła jesień, jakby nie było po niej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tego samego powodu nie umiem się nią do końca rozkoszować ;)

      Usuń
  7. Inne kolory, zapachy po prostu czas na zmiany , warto otworzyć oczy i cieszyć się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, choć tak trudno czasami się na to zdobyć,gdy zimno, ponuro i pada...

      Usuń
  8. Z każdej pory roku trzeba wyciągać to co najpiękniejsze. Prześliczne zdjęcia:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat muszę sobie zapisać w mocno widocznym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jesienne zdjęcia:)
    A cytat po prostu wymiata!!:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...