piątek, 1 listopada 2013

Listopad

Dziś bez zbędnych słów, refleksyjnie, spokojnie...




K.

44 komentarze:

  1. Ale Ty zdjęcia trzaskasz! Napatrzeć się nie mogę....

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, takie o odchodzeniu, o tym, że coś się kończy, a na tym 3 zdjęciu słońce, tak jakby mówiło, że to nowe życie (niebo) jest piękne, lepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z okazji dzisiejszego święta przygotowałam te zdjęcia i cieszę się, że się wpasowały w ten nastrój...
      Dziękuję za odwiedziny Ulu :)

      Usuń
  3. Wspaniałe ujęcia ! Kasiu chyba zawszę będę Twoją fanką :). Kocham fotografię, chciałam zawsze zajmować się tym na co dzień. Ale potoczyło się tak, jak się potoczyło... Chciałabym znaleźć się w takiej scenerii, na Twoim planie... w tle... w białej zwiewnej sukience... :).... coś obłędnie pięknego.... Coś się kończy - i zaczyna się coś. Umiera ktoś - i ktoś się rodzi. Życie zatacza ustawiczne krąg ! Tylko tak mogę podsumować Twoje zdjęcia. W których jest tyle przelanych myśli, reflekcji, wspomnień, ale przede wszystkim ukojenia... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawstydzasz mnie... Dziękuję Ci za te wszystkie ciepłe słowa, które dosłownie uskrzydlają! :))) :*
      Nie robiłam dotąd sesji z modelką, ale po Twoich słowach to przemyślę, bo w sumie czemu nie? :)
      Ze mną jest tak, że prócz robienia zdjęć uwielbiam bawić się ich obróbką, bo wtedy dopiero, jak zauważyłaś, można dodać do obrazu uczucia i stworzyć coś zupełnie nowego...
      Kamciu, dziękuję raz jeszcze, trzymaj się ciepło :) :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Olu aż tak? W takim razie dziękuję stokrotnie i niezmiernie się cieszę z takiej pochwały :))

      Usuń
  5. Twoje zdjęcia Kasiu są wspaniałe ... idealnie oddają klimat dnia dzisiejszego ... dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję Marto, tak bardzo bardzo :))

      Usuń
  6. Drugie zdjęcie mnie powaliło! Super klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Wszystkie są świetne, ale to pierwsze foto to bym strasznie chciała mieć!!! Oprawiłabym sobie w ramkę i powiesiła na ścianie. Jest magiczne i tak niesamowicie pobudza moją wyobraźnię, że przychodzą mi do głowy przeróżne historie i po prostu aż się pchają na światło dzienne! Jak patrzę na to konkretne foto, to jestem spokojna i szczęśliwa i czuję tą ziemię, korę, mgłę, powietrze. Na wszystkie moje zmysły to zdjęcie oddziałuje. Jest fenomenalne!!!
    Ściskam Cię mocno!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Miło mi czytać, że aż tak Cię porusza moja "twórczość", nawet nie wiesz, jak bardzo... Dziękuję i również bardzo mocno Cię ściskam życząc spokojnego wieczoru :)

      Usuń
  8. ...i jak ślicznie. Uwielbiam ten specyficzny klimat na Twoich zdjęciach. Są takie... Twoje. :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to fajnie, że mam swój styl, taki rozpoznawalny, to ważne :) Dziękuję pięknie Magdo i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Cudne zdjęcia klimatyczne idealne na dziś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam się wpasować w ten dzień ale tak, żeby nie pokazywać grobów, no i - jak widać - się udało. Dziękuję Aniu :)

      Usuń
  10. Niezwykle klimatyczne, normalnie szok...;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i przede wszystkim klimatyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, cieszę się, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  12. Zdjęcia oddają jesienną aurę, zgadzam się, że są bardzo klimatyczne i śliczne, pozdrawiam serdecznie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i także ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  13. ech... aż zatęskniłam do jeziora i lata <3
    Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolino, a za latem to ja tęsknię jak nikt...
      :)

      Usuń
  14. to pierwsze zdjęcie jest magiczne - aż coś serduchu drgnęło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nawet nie marzyłam o tym, aby poruszać serca ;)) Dziękuję Kasiu, bardzo poprawiłaś mi humor :)

      Usuń
  15. Zdjęcia są niesamowite, takie klimatyczne i magiczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za odwiedziny i takie miłe słowa! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Zdjęcia piękne i adekwatne do daty z kalendarza. Bez zbędnych słów ... nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały klimat uchwycony na fotkach....tak, tak to już listopad!
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno, nawet listopad ma coś w sobie :)

      Usuń
  18. To drugie zdjęcie bardzo mi się podoba. Taka furtka do przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nostalgicznie i smutno...... listopadowo, klimatycznie i niepowtarzalnie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola bardzo mi miło, że Ci się podoba, dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...