środa, 13 listopada 2013

Są takie dni...


No właśnie, dni są teraz takie szare, krótkie, słońca mało, nic się nie chce... Czuję (a nawet widzę), że obrastam tłuszcz, bo większość dnia spędzam na siedząco. I nie wiem co robić, żeby się choć trochę doenergetyzować, doradźcie coś...

Ostatnio znowu "dłubałam" w zdjęciach i wyszło mi takie coś


A to stare, ale spokój nad jeziorem był tego dnia  cudowny...

Poniżej kwitnąca malina, w połowie października...

 
I zagadka - to jeszcze zwykły ziemniak, czy już jakaś jego wyższa forma? ;)

A na koniec ładne przysłowie: "Księdzu, pijanemu, wariatowi i kobiecie zawsze ustąp" ;)
Trzymajcie się ciepło, bo już coraz chłodniej!

54 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie super :D Ten ziemniak ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To pewnie zakochany ziemniak. ;-) Co do sposobów na energetyczne dołki to niestety nie mam pomysłów. U mnie ostatnio ciężko z pozytywną energią. Jednego co się jeszcze trzymam to spacer każdego dnia i czytanie przed snem. To 2 "kopniaki" na lepszy humor i motywację do zrobienia czegoś.
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie ostatnio czytam przed snem i faktycznie, frajda jest, tylko kurczę szybko zasypiam :))

      Usuń
    2. No właśnie! :)))) A tak bym chciała dłużej poczytać, bo mam kilka nowych książek :)

      Usuń
  3. Kasiu, mam pytanie odnośnie kotka z drewna, tego o wysokości 20cm, ile on mniej więcej waży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne pytanie :) Kotek został zważony - ok. 100 g

      Usuń
    2. Dzięki! Wybieram się do PL i tylko z bagażem podręcznym, to wszystkie zakupy muszą być wyliczone co do grama, hihi. ;-)

      Usuń
    3. :)) Oooo jak miło :) Jakby co, to kotek jest naprawdę lekki :)

      Usuń
  4. Zdjęcia piękne! Ja czekam z niecierpliwością na gwiazdkowy wyjazd do PL, bo w tym roku niestety tylko na kilka dni mi się uda wyrwać, ale to zawsze coś:) ...i to mnie jakoś trzyma przy życiu:))
    Buziaki!:))

    PS. Najpierw jak przeczytałam to przysłowie, to nie zauważyłam przecinka między księdzem a pijanym:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) Niepoprawna jesteś ;)
      Święta w zasadzie już niedługo, wyobrażam sobie Twoją radość z przyjazdu w rodzinne strony :) Gorące buziaki z Polski! :)

      Usuń
  5. nie ma co szaleć a z ciepłą herbatką i dobrą książką pod kocykiem leżeć :) albo przeglądać Twoje zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Marto, podstawa to zachować spokój :) I zaopatrzyć się w zapas pysznych herbat ;))

      Usuń
  6. Mnie pozytywnej energii ostatnio trochę brak :( jakoś ta pogoda tak na mnie działa. Zdjęcia piękne, a ziemniak ciekawy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko trzymajmy się razem, jest nas więcej :))

      Usuń
  7. Ojej :( Ja też nie lubię jesieni, ale mam coś co poprawiło mi humor wczoraj - może i tobie poprawi. Otóż, robiąc obchód ogrodu zauważyłam trzy piękne czerwone poziomki! Kasiu posyłam Ci jedną z nich, abyś nabrała optymizmu! Damy radę. Już za pół roku wiosna;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Poziomki? W listopadzie?? Niesamowite! Dziękuję Moniko, od czegoś takiego każdemu się poprawi humor :)
      Tylko nie mówmy o tym pół roku, bo to jednak dłuuuugo... ;)

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoje dłubanie:)i ta cisza nad jeziorem!!!!!
    Co do energii to może zmiana diety pomoże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, droga Igo :)
      Zmienić dietę nie tak prosto, ale myślisz, że większa ilość czekolady i babeczek mi pomoże? ;))

      Usuń
    2. Prosto Kasiu,problem tkwi w nas samych:)Babeczki pewnie też dadzą rade:):)

      Usuń
  9. Ziemniak to musi być czymś więcej niż tylko ziemniakiem :) A listopad - już połowa prawie, potem święta, trochę zimy i już wiosna, tak się pocieszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tak pocieszam, ale po nowym roku, do tego czasu nic nie działa ;))
      Aniu, można powiedzieć, że ten ziemniak wzniósł się na wyżyny romantyzmu ;)

      Usuń
  10. to z pomostem bardzo klimatyczne!
    ps. a na ten czas w roku polecam siłownię, ale ja to w ogóle fanatyczką fitnessu jestem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym się rozruszać, ale mam takiego lenia, że już od samego słowa "siłownia" mdleję ze zmęczenia ;)

      Usuń
  11. ładne dłubanko, zdjęcia fantastyczne a ziemniaczek dla zakochanych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ziemniaczek idealny na Walentynki :) i mnie przeszkadzają te krótkie dni, ciemność wszechobecna...ale dziś zapaliłam świeczki waniliowe, zajadam pomarańcza i czuję Świąteczny klimat w powietrzu..tylko śniegu brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, Justyno, tylko nie śnieg! To już będzie niezaprzeczalna zima...
      Świeczki waniliowe brzmią tak miło, muszę się w takie zaopatrzyć :)

      Usuń
  13. Cytat rewelacyjny! I zdjęcia również:) Najbardziej podoba mi się to czarno białe - jest niesamowite! :) Mi te krótkie dni także dają w kość - czuje, że czas ucieka mi między palcami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :)
      Użyłaś właściwego sformułowania - czas przecieka między palcami - mam to samo...

      Usuń
  14. Natura jest niezrównana, patrząc na ziemniaka przypomniało mi się serduszko z kwiatów niezapominajek...też zaskakujące ( mam zdjęcie). Kasiu...my chcemy być aktywni i mieć energię przez cały rok...a przecież jesteśmy częścią natury,....ona zwalnia , odpoczywa :) Nic nie doradzę...poza spacerami bez względu na aurę. Pozdrawiam i dodam , że uwielbiam tu zaglądać :) M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Małgosiu, to duży komplement :) Spacery uskuteczniam, choć przyznam, że coraz rzadziej... A tak je lubię :) Zgadzam się, są świetne na jesienną chandrę, muszę się wziąć za siebie :)
      Czyli radzisz poddać się naturze i zwolnić. W sumie czemu nie ;)

      Usuń
  15. The second photo is a poem.
    Greetings from Greece.

    Yannis Politopoulos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Yannis, you are too kind :)

      Usuń
  16. Witam ! Masz naprawdę super bloga i ciekawie piszesz, tak że aż chce się czytać ! :) Zapraszam również do odwiedzenia mojego bloga www.divoces.blogspot.com
    Byłabym wdzięczna za szczery komentarz :)

    +robię nagłówki na zamówienie (oczywiście za darmo) Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam jeszcze raz.Tam dowiesz się więcej i zobaczysz moje prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję za komentarz i zaproszenie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. I na mnie ta pogoda nie najlepiej działa, a listopad to zdecydowanie najgorszy miesiąc w roku... Zdjęcia są przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do listopada, a nawet dodałabym jeszcze grudzień, styczeń i luty ;)
      Dziękuję za odwiedziny Aniu :)

      Usuń
  18. o ja.. ten spokój nad jeziorem.. TO JEZIORO! cudowne!!

    Co do doatku energetycznego-ja ćw 40min dziennie-po takich ćw mogę się skupić na nauce, więcej chce mi się działać.. Z początku było ciężko, ale teraz wpadłam w rutynę i zawszę znajdę cza na ćw :)

    Aaaa! Super ten ziemniak ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam chodzić na orbitreku, ale coś nie mogę się rozruszać i często sobie odpuszczam. jednak jak już poćwiczę to jest fajnie :) Tylko żeby tak częściej chciało się zaczynać... ;)

      Usuń
  19. Piękne! Pierwsze zdjęcie wygląda jak namalowany farbami obraz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, bardzo mi miło, że mnie odwiedziłaś :)

      Usuń
  20. Fajnie podłubałaś.Zazdroszczę, bo totalnie nie mam czasu.
    Ziemniak trafił Ci się na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, choć sam miał mniej szczęścia, bo został zjedzony ;)

      Usuń
  21. Zapomniałam napisać, że takie jeziora widzę oczami wspomnieniowymi z rejsów żeglarskich.
    Wieczory to balsam dla duszy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie w takie dni "się poprawia" gdy do Ciebie zaglądam Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo się cieszę :) A mnie Twoje komentarze poprawiły nastrój :)

      Usuń
  23. Pierwsze zdjęcie wygląda jak impresjonistyczny obraz. Bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi bardzo, że zasłużyłam na takie porównanie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...