piątek, 8 listopada 2013

W promieniach





42 komentarze:

  1. jak z obrazka :) wspaniałe zdjęcia Kasiu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to takie moje ulubione miejsce spacerowe :)

      Usuń
  2. o matko, ale piękne promienie! ;) cudownie je ujęłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i spokojnie:) To drugie foto jest, to po prostu czysta magia jest ♥!!!

    Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej zasługa tego miejsca niż moja, ale cieszę się przeogromnie, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Widzę, że pokazujesz remedia na tą dojmującą szarugę. Palce Pana Boga (podobno tak zwą to zjawisko) spływają jak balsam na pozbawioną światła duszę. Między innymi moją.
    Pozdrówki do słoneczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo brakuje słońca, wszystkie dni teraz są takie same, tak samo szare...
      Dziękuję za piękny wpis i także pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję Kasiu za to piękno tego pochmurnego szarego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo Moniko, w te szare dni nawet wirtualne słońce cieszy :)

      Usuń
  6. Patrząc na te fotki Kochana zdałam sobie sprawę jak bardzo brakuje mi Słonka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też go brakuje, stąd pomysł na ten post :)

      Usuń
  7. Oj spacer w takim miejscu jest na pewno bardzo odprężający i przyjemny:) Trzeba łapać ostatnie promyki słońca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś zaświeciło, ale niestety przesiedziałam cały dzień w domu. Ale jutro korzystam z dnia wolnego i wybieram się na spacer, może słońce zrobi mi miły prezent i znów zaświeci :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak miło je odbierasz Justyno, dziękuję :)

      Usuń
  9. Zdjęcia jak zwykle piękne :)) Świetnie uchwyciłaś promienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko serdecznie dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  10. Piękny ciepły dzień... można cieszyć oczy przed zimą, która zbliża się bardzo szybko :)... Teskni się za lasem opsypanym promieniami słońca i ten spokój, który wewnętrznie uspokaja, udziela się wręcz ze zdjęć :). Wspaniałe Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby tak było jak najdłużej, a jak nie to można patrzeć na Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. magiczne są te promienie. gdy wychodzę na poranne, leśne spacery często sama zabieram aparat, właśnie by je uchwycić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, koniecznie musisz się kiedyś tymi zdjęciami pochwalić :)

      Usuń
  13. Ostatnie zdjęcie Kasiu jest cudowne, takie tajemnicze, magiczne.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te promienie słońca są przepiękne - dają taką energię, nadzieję :)
    P.S. faktycznie sama się zdziwiłam, że mam kwadratowe pomidory :D Chodź w całości był okrągły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pomyślałam, że tej energii nam teraz wszystkim potrzeba :)
      Z zewnątrz okrągły a w środku kwadratowy? Twoje śniadania są naprawdę niezwykłe, Patrycjo :))

      Usuń
  15. O! Przegapiłam ten post, a takie fantastyczne zdjęcia! Ależ masz talent do kadrów! Pierwsze to mistrzostwo jak dla mnie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się odwlecze to nie uciecze ;)
      Magdo dziękuję za te wszystkie miłe słowa! :)

      Usuń
  16. Pięknie "złapałaś" promienie słońca, szczególnie na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle ciepła i dobrej energii w Twoich zdjęciach :) napatrzyć się nie mogę Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się "docieplić" wszystkich jak umiem najlepiej, cieszę się, że to działa :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...