wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku!

Kochani! Dziękuję bardzo za wszystkie życzenia, to niesamowite, ile mocy w sobie mają :)
Wybaczcie, że się ostatnio zaniedbałam blogowo, nadrobię wszystko po Nowym Roku :)

Dziś wraz z życzeniami noworocznymi wysyłam do Was dobrego anioła, niech Was strzeże w każdej życiowej sytuacji :) Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, wyprostowania skrzywionych dróg, mocnego zdrowia, przypływu gotówki i wielu powodów do uśmiechu! Bawcie się dobrze i bezpiecznie! :))


27 komentarzy:

  1. To to będzie bardzo szczęśliwy rok dla Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:) oby był szczęśliwy, radosny i owocny w piękne blogowe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Tobie dodatkowo życzę, tak pięknego jak do tej pory widzenia świata i dziękuję za to, że chcesz się z nami tym dzielić.
    Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalonej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadchodzący Nowy Rok
    to nie tylko okres radości,
    ale również zadumy nad tym co minęło
    i nad tym, co nas czeka.
    Tak wiec dużo optymizmu i wiary
    w pogodne jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już po Sylwestrze ale udanego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie ty takiego dorwałaś? Wygląda jak natchniony! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomyślności i wytrwania w postanowieniach noworocznych:-)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana jak tam zabawa sylwestrowa ?
    Czekam na nowe wpisy i całą masę zdjęć :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. już się o Ciebie martwiłam :*
    Szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do siego roku Kasiu :*
    Kreatywnego, spokojnego i bogatego w piękne chwile!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego kolorowego w Nowym Roku, ciekawych tematów i pięknych zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby rok 2014 przyniósł Ci tylko dobre chwile !!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo zdrówka i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kocham Anioły! Pozdrowienia Kasia :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wszystkie życzenia! :) I nawet nie wiecie, jak się cieszę, że o mnie pamiętacie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu spóźnione, ale ważne, że są - Wszystkiego co Najpiękniejsze w Nowym Roczku :). Realizacji życiowych planów, zadowolenia z życia, dużo uśmiechu, zdrówka i rozwijania swoich pasji, tych istniejących i tych nowych :). Niepowtarzalnych chwil i mega dużo miłości...:) <3 !!!! Nie było mnie tak długo, ponieważ jakoś tak nie ukłądało mi się w życiu, pewna bliska mi osoba odeszła, która chorowała, nawet kota straciłam. Wpadł mi pod samochód i złamał kręgosłup - trzebabyło go uśpić :/. I same jakieś niepowodzenia, w pracy również. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla mnie lepszy :). Z pewnością tak będzie :). A Anioł śliczny - zbieram je(mam już pewną kolekcję), a potem w święta wieszam je na choince :).....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca Kamciu! Ja także życzę Tobie wszystkiego najlepszego, a najbardziej to spokoju, zdrowia i szczęścia :) Niech ten ponury czas już się skończy, abyś znów mogła się uśmiechać beztrosko :) Bardzo Ci tego życzę a mój anioł otula Cię skrzydłami i już jesteś bezpieczna :)

      Usuń
  18. Niech nad nami czuwają dobre anioły...
    Wszystkiego dobrego Kasiu :)

    / Ja też miewam zaległości blogowe...albo inaczej - zaglądam na zaprzyjaźnione blogi gdy mam czasu więcej, gdy nie muszę tego robić w pośpiechu. Przeglądam sobie wtedy wszystkie wpisy, których nie przeczytałam na blogu i powiem Ci, że nawet tak wolę, bo łatwiej wtedy mi poczuć klimat czyjejś opowieści. Dziś oglądałam Twoje zdjęcia i i słuchałam wiosennego koncertu Andre Riau :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, z wzajemnością :)
      Bardzo mi miło, że odnalazłaś coś ciekawego u mnie, to bardzo motywuje. Choć nie umiem się rozpisywać za bardzo, to jednak pomalutku coś o sobie zdradzam i cieszy mnie, że nie odstraszyłam Cię tym ;)))

      Usuń
    2. Nawet jeśli się nie rozpisujesz i oszczędna w słowach jesteś to przepięknie malujesz obrazem...tak można czasem o wiele więcej powiedzieć i więcej emocji przekazać

      Usuń
    3. Aniu... Dziękuję, bardzo mnie tymi słowami podbudowałaś :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...