środa, 15 stycznia 2014

Białe przebijam zielonym

Proponuję dziś odpoczynek od zimowej aury. Wygrzebałam gdzieś na dysku zdjęcia wiosenno-letnie, pełne zieloności, przy której podobno odpoczywają oczy :) Jest to też mój ulubiony kolor i to do tego stopnia, że mogłabym mieć wszystko wokół siebie zielone ;)) Stąd też wzięła się nazwa bloga - seledynowy to odmiana zielonego, a że blogów mających słowo "zielony" w nazwie jest sporo to wybrałam ten mniej popularny odcień. Zatem zieleni u mnie będzie dużo, lojalnie uprzedzam ;)





Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło!
Kasia

43 komentarze:

  1. Nie mogę się już doczekać, kiedy na dworze znów się zazieleni, i będzie tak pięknie jak na Twoich fotografiach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam na ten moment. I to tak bardzo, że jak już przychodzi to od razu zaczynam się martwić, że przecież niedługo znów zima ;))

      Usuń
  2. u mnie zima się rozmyła :) choć takiej pięknej zieleni nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo Marto, przynajmniej taką mam nadzieję ;)

      Usuń
  3. Przyjemnie patrzy się ta taką zieleń. To drugie zdjęcie jest moje ulubione:) Mam ochotę się wyłonić na polankę:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ...pięknie tu jest na tej seledynowej drodze...

    serdeczności Sebastian

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo, bardzo czekam na wiosnę i na zieleń, i na słońce. A Twoje zdjęcia pasują do piosenki "Nim stanie się tak". Tam właśnie jest: zazieleni się, urośnie kilka drzew.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony to kolor nadziej, nadziei która tli się do samego końca.

    cudowny las.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Polski jest najlepszy, przyjeżdżaj! ;))

      Usuń
    2. Lipiec to jeden z dwóch najpiękniejszych miesięcy w roku (oprócz czerwca) więc świetny wybór ;))

      Usuń
  8. Jak ja już tęsknię za takimi widokami...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dusza aż wyje z tęsknoty za wiosną... A pomyśleć, że niektórzy lubią śnieg ;)

      Usuń
  9. O! Niech ta wiosna już szybko przychodzi, bo po takim lesie to bym chodziła cały dzień :)
    Marzy mi się taki gęsty, a nie jak teraz, same badyle zostały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcelino, u mnie jest dużo gęstych, zapraszam ;)

      Usuń
  10. Cztery zdjęcia to nie sporo, to za mało na takie śliczne widoki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, to może jeszcze czegoś odszukam w czeluściach mojego dysku :))

      Usuń
  11. To balsam na duszę, szczególnie po dzisiejszych opadach. Biały to mój ulubiony kolor, jednak latem a nie zimą. Najbardziej białego nie lubię na czarnych drogach.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wciąż dziwi, że są tacy, którzy lubią to coś białe ;)

      Usuń
  12. Kasiu powiedz mi, jak Ty to robisz, że twoje zdjęcia są tak bardzo klimatyczne?...Ja już, Chcę tam być:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, może lubię "taplać" się w takich klimatach i dlatego próbuję je stworzyć i odtworzyć na zdjęciach :)
      W Twoim przypadku spróbujemy zastosować czary, które przeniosą Cię tam w tę zieloność. A więc... Czary mary!!
      (I co, udało się?) ;)

      Usuń
    2. Zamykam oczy i widzę Twój kadr:)

      Usuń
    3. Czyli czary działają połowicznie ;)

      Usuń
  13. w perspektywie tego zimna, mgły i białego ustrojstwa to zdjęcia stanowią nie małą torturę dla zbolałego serce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to taka słodka tortura i - mam nadzieję - na chwilę pozwala zapomnieć o tym białym g*** za oknem ;)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Paulinko, ona w końcu przyjdzie, już za jakieś 4-5 miesięcy ;))

      Usuń
  15. U nas dzisiaj brzydka pogoda, zimno, wietrznie i zaczął padać śnieg. Miło popatrzeć na wiosnę, bardzo kojące zdjęcia:) Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię zimową pogodę, ale zielenią na Twoich zdjęciach też nie pogardzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)) Ja jednak jestem antyśnieżna ;)

      Usuń
  17. Kasiu ja też uwielbiam zielony kolor :) Zdjęcia jak zwykle cudowne, już by mogło być tak pięknie zielono :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko zgadzam się i gorąco wierzę, że już niedługo zima pójdzie precz :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...