sobota, 11 stycznia 2014

Leśne fantazje

Zimowy las bez śniegu. Mnie to nie przeszkadza, bo można się wybrać na spacer bez ryzyka wpadnięcia w zaspę ;)
Zimowy las ma swój klimat, jakiś taki smutek, który starałam się czasami "podrasować". Nie wiem, czy dobrze wyszło, sami oceńcie :)







Na koniec coś dla prawdziwych twardzieli ;) Piękna włoska serenada Enrico Tosellego w wykonaniu prześwietnego skrzypka Andre Rieu.

Zamknijcie oczy, wyobraźcie sobie, że siedzicie pośrodku pięknego wiosennego sadu, wokół śpiewają ptaki, a Wy wystawiacie twarz do słońca i czujecie błogi spokój... Na tę jedną chwilę zapomnijcie o bożym świecie...


I jak było?

Miłej końcówki weekendu wszystkim życzę :)

47 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia naprawdę podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za słowa! Naprawdę dziękuję :)) I posyłam buziaki :***

      Usuń
  2. Świetnie upiększyłaś zimowy las :). Drugie zdjęcie jest dla mnie nr 1. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, też je lubię :)
      Dziękuję i także pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :) Miło mi bardzo, że taki się znalazł :)

      Usuń
  4. Cudnie było:-) I Tobie miłego weekendu:-)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu nr 3...och być tam teraz*.Uwielbiam "ciszę" na zdjęciach
    *No może nie teraz bo noc nastała:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale gdyby świecił księżyc? Mogłoby być cudownie i jeszcze bardziej cicho (o ile wilków by nie było) ;))

      Usuń
  6. Zdjęcia zapierają dech w piersiach, na prawdę masz talent i umiesz uchwycić to COŚ :) Podziwiam niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Aniu, stokrotne dzięki za takie słowa! :***

      Usuń
  7. Zdjęcia super, nie ważne, że podrasowane. Ja nie mam pojęcia jak obfocić gwiazdy. Wychodzą mi tylko te najbardziej świecące.
    Drugie zdjęcie przywodzi mi na myśl piękne letnie klimaty.
    Choć lubię brnąć po śniegu, to nie cierpię jego na jezdni, mimo, że nie mam prawo jazdy. Mam nadzieję, że w sobotę nie będzie go na drogach, a jak będzie to mam nadzieję, że pozamiatają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te gwiazdy powstały po dodaniu do zdjęcia tekstury. Bardzo lubię się "bawić" zdjęciami, bo czasami wychodzą zaskakujące rzeczy, cieszę się, że mi się udało wywrzeć wrażenie na Tobie :)

      Usuń
  8. przepiękne zdjęcia! powtórzę się, masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za takie słowa, dobra kobieto :) :***

      Usuń
  9. Zazdroszczę Ci tej bliskości lasu. Przez większą część roku brak mi takiego bliskiego kontaktu z naturą. Namiastkami muszę się tylko zadowolić.
    Piękne to podrasowane niebo na pierwszym zdjęciu !

    A muzyka - przeniosłaś mnie przed chwilą do wiosennej, słonecznej krainy - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten las w sumie nie jest tak blisko, jakieś 15 km od miasta, ale jest tak cudowny, że gdybym musiała, to chyba i na piechotę bym tam chodziła ;))
      Ten utwór jest taki właśnie wiosenny, ja przy nim odlatuję :)

      Usuń
  10. Wyszło pięknie Kasiu :) !
    Śnieg niedługo ma spaść więc czekam na zimowy las ;) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, tylko nie wiem, czy tam dotrę, bo wtedy nie bardzo można tam dojechać :( Ale zobaczymy, nastawiam się optymistycznie :))

      Usuń
  11. Uwielbiamy spacery, a w takim lesie można naprawdę odetchnąć od codziennego natłoku zajęć. Pięknie, cicho i refleksyjnie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla zdrowia trzeba czasem zaznać takiej ciszy, ja bym mogła nawet tam zamieszkać ;)

      Usuń
  12. Uwielbiam Twoje zdjęcia, bo są piękne i mają w sobie nutkę magii :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana, dziękuję Ci bardzo za te słowa, które po prostu uskrzydlają :)

      Usuń
  13. Ach, jak lubię oglądać Twoje zdjęcia. Są dla mnie, niewątpliwie, inspiracją :-)

    Musimy kiedyś wybrać się razem na spacer :-)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zdjęcia, nie wiem, które mam wybrać, bo wszystkie są takie piękne. I na dodatek jeszcze ta piękna muzyka...Rozpłynęłam się w przestrzeni:)
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak przyjemnie spędziłaś tu u mnie czas, dziękuję za te naprawdę miłe odwiedziny :)

      Usuń
  15. Wyszło pięknie, nostalgicznie, pozdrawiamy Cię Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie zdjęcia robią wrażenie ;) zimowa aura w lesie jest piękna, ale osobiście za nią nie tęsknię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko :) Ja już coraz intensywniej wypatruję wiosny :))

      Usuń
  17. Zdjęcia wyszły CI piękne jak zwykle z resztą :) Ja lubię las pokryty śniegiem, ale jakoś w ogóle mi za nim nie tęsknię i dobrze jest bez niego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu znów sypie... Ech, oby do wiosny, Beatko :)
      Dziękuję za budujące słowa :)

      Usuń
  18. Piękne nostalgiczne zdjęcia z poprzednich postów też. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za odwiedziny Alicjo :)

      Usuń
  19. Ja też lubię obrabiać zdjęcia, w mniejszym bądź większym stopniu. Zastanawia mnie na jakim czasie naświetlania zrobiłaś pierwsze ujęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, musiałabym odszukać oryginał. Rzadko grzebię w ustawieniach aparatu ;)) Ale to zdjęcie robiłam w dzień i nałożyłam dwie tekstury - jedną z chmurami a drugą z gwiazdami :)

      Usuń
  20. wszystko piękne ale niebo na 1szym zdjęciu!!!!!! Fan-ta-sty-czne!!!!! Bajka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za te przemiłe słowa :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...