sobota, 25 stycznia 2014

Sobota i katar ;)

No i  zmogło mnie okrutne przeziębienie :( Czuję się tak, jakby mi ktoś napchał do głowy pakułów a potem całość zabetonował. I tak sobie trwam, mając nadzieję, że "jutro już na pewno będzie lepiej" ;) Ale wiadomo, swoje trzeba przecierpieć...

A tak z innej beczki. Czy spacerując lub po prostu idąc często spoglądacie w niebo? Ja czasami robię tak, że zadzieram głowę i idę jakiś kawałek (uważając, oczywiście, żeby się nie wyłożyć) patrząc do góry i obserwując, jak przesuwają się drzewa i chmury. A jeszcze fajniej jest robić tak podczas jazdy samochodem (oczywiście jako pasażer ;)).



A może lubicie patrzeć w dół, jak śmiga Wam ziemia pod nogami?


Napiszcie coś fajnego, bo już mam dość zimy, mrozów i tego całego przeziębienia ;)

54 komentarze:

  1. Przede wszystkim zdrówka ;) a zima dopiero się rozkręca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, niestety, jeszcze mróz potrzyma...
      Dziękuję Marto :)

      Usuń
  2. Ja tak raz patrzyłam i zaliczyłam latarnię he he, dobrze że okulary miałam przeciwsłoneczne to im się najbardziej dostało. Ja tez mam dość tego wiatru, zimna i chorób :( Zdrówka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się zdarzyło wpaść w krzaki ;)
      Dziękuję Beatko :)

      Usuń
  3. piękne zdjęcia, aż zatęskniło mi się za wiosną i latem :)
    zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie bardzo do wiosny tęskno...

      Usuń
  4. Zdrówka Kasiu życzę, ja w zeszłym tygodniu swoje odcierpiałam;

    Lubię leżeć na zielonej trawce i spoglądać w niebo, często nucę przy tym piosenkę" oprócz błękitnego nieba, nic mi dzisiaj nie potrzeba..."

    Jak zwykle twoje zdjęcia oddają klimat, nic tylko uczyć się od Ciebie fotografii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, przestań, ja tak tylko sobie cykam :))
      Miło mi czytać takie ciepłe słowa, dziękuję :) :*

      Usuń
  5. moc zdrowka Kasiu :* ja dzis walcze z PMS ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja walczyłam z tym kilka dni temu ;p
      Zdrowie najważniejsze, dziękuję :)

      Usuń
  6. Trzymaj się się cieplutko! Zdrowie przede wszystkim, szkoda, że leżąc w łóżku nie można dobrze patrzeć w niebo. Zdjęcia piękne, lubię patrzeć w niebo, gdy w lesie drzewa tworzą altanę i na niebo /mieszkam na trzecim piętrze/ gdy o zachodzie pojawiają się barwne pasy albo pojawia się wschodzące słońce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego lubię okna dachowe, można się położyć pod nimi i obserwować niebo, szczególnie nocą :))

      Usuń
  7. Kasia, pstrąg i dużo cebuli i czosnku! 2 zdjęcie cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu! Muszę złowić tego pstrąga ;))

      Usuń
  8. Powrotu do zdrowia życzę :) Też zawsze się tak oglądam, generalnie nie usiedzę w miejscu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja jestem raczej z tych osiadłych, ale fajnie jest patrzeć, jak świat się przesuwa nad głową :)

      Usuń
  9. Teraz by Ci się przydał szklany dach w domu, abyś mogła leżeć w łóżku, patrzeć w niebo i zdrowieć :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, świetny pomysł! Tylko wtedy, jak już bym wyzdrowiała, to pewnie nie chciałoby mi się za często wstawać z łóżka ;))

      Usuń
  10. Często patrze w górę.Kiedyś patrzyłam w dół ale od jakiegoś czasu tylko...niebo:)
    Zdrowia Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywne zmiany? Tego Ci życzę :)
      Dziękuję Igo, dziś czuję się lepiej :)

      Usuń
  11. Ja lubię się gapić tu i tu. W ogóle za dużo się gapię i dostrzegam też to co inni woleliby ukryć. Kiedyś na blogu pokazywałam radiową aleję Trójki całą usianą opadem płatków kwiatów, niczym po procesji.
    Fajne fotki.
    Po powrocie z Grudziądza leczyłam się dwa dni. Mam patent, który działa bez antybiotyków.
    Zdrówka Ci życzę.
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Oj, a zdradzisz ten patent? Ocalisz wiele istnień ludzkich od tej przeziębieniowej mordęgi :))

      Usuń
  12. Zdrowia życzę! I żeby szybko wróciło takie niebo i drzewa jak na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję, oby już choć te mrozy się skończyły :)

      Usuń
  13. Tych zielonych koron już chcę! Teraz jak bym miała zadrzeć głowę do góry, straszą same badyle.
    Oby przeziębienie szybko Cię opuściło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marcelino :)
      Już słyszałam wiosenne ptaszki, zawsze zaczynają śpiewać jak jest śnieg ale są znakiem, że nieuchronnie zima zbiera się do odejścia (no, powoli, ale jednak) :)

      Usuń
  14. Twoje zdjęcia przywodzą na myśl cudowną wiosnę, soczystą zieleń, błękit nieba...
    oj ja też mam Kasiu już dość tych mrozów i zimy! Niby dzień jest coraz dłuższy, ale to jeszcze nie to....zdrówka, ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Justynko :) Już ten dłuższy dzień widać, zasłaniam okna o 16, a nie o 15 jak do niedawna ;)

      Usuń
  15. Dzisiaj u nas piękne słońce, mimo że śnieg i zimno, to nie jest tak przygnębiająco. A jutro... na pewno będzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dziś jest nieco lepiej, więc jutro już musi być dobrze :)
      A u mnie śnieg sypie od wczoraj, ale za to jest cieplej, tylko -6 ;)

      Usuń
  16. Kasiu-niebo to 2ieczna zmienność zapewniająca nieustanne atrakcje :) Najpiękniej gdy budzi lub gasnie dzień. Zdrowiej, uściski od nas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to pewnie od tych uścisków dziś już jest ze mną ciut lepiej :))

      Usuń
  17. Choroba podczas weekendu to taka typowa złośliwość losu. Po co wypocząć przed pracą jeżeli można zmagać się z drobnoustrojstwem. Kuruj się i łap chwile:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, w końcu po co odpoczywać... Żeby się rozleniwić? A tak człowiek z marszu do roboty w poniedziałek i nie ma przynajmniej depresji poweekendowej ;)

      Usuń
  18. Ja uwielbiam spoglądać w niebo w bezchmurne noce. Wtedy wygląda jak mleczna droga, coś przepięknego. Od kilku lat przymierzam się do sfotografowania tego przepięknego pejzażu. Dodatkowym plusem jest to, że mieszkam na wsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to zazdroszczę, bo tylko z dala od miejskich świateł niebo w nocy jest takie... otulające. Ma się wrażenie, że zaraz nas pochłonie :)
      Spróbuj z tymi fotkami, bardzo jestem ciekawa efektu :)

      Usuń
    2. Masz rację, jest to niesamowity widok, zapierający dech w piersiach. To następnej takiej nocy, wyciągam statyw i robię fotki:)

      Usuń
    3. Tylko się nie zazięb, Joasiu :))

      Usuń
  19. czyli obydwie mamy smarkate dni;) Zdrówka życzę i chusteczką macham:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Moniko, ale się porobiło :)) Tobie też dużo zdrowia, trzymaj się dzielnie! :))

      Usuń
  20. Ojejku, katar to straszna choroba! Współczuję i życzę, żebyś szybko wróciła do zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. hehe gdy jestem w ruchu nie mogę patrzeć w górę - od razu dostaję dziwnych zawrotów i zaczynam się zataczać :) ale przystanąć na chwilę i popatrzeć na świat nad nami bardzo lubię!

    zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :)
      Bezpieczniej jest tak patrzeć w czasie jazdy, szkoda, że nie ma jeszcze samochodów z przezroczystym dachem (prócz kabrioletów, ale te to mało kto ma ;) )

      Usuń
  22. Kasiu, ależ nas obrazkami raczysz w taką zimę :) Ja często obserwuję chmury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chmury, gwiazdy albo niebo podczas burzy to takie cudowne widoki :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ech, niestety, a medycyna wciąż nie znalazła na nie skutecznego lekarstwa...

      Usuń
  24. Mam nadzieję, że już się lepiej czujesz. Jak byłam mała, to lubiłam być chora, bo nie musiałam wtedy iść do szkoły:D
    Uwielbiam pasażerować w aucie i gapić się na widoczki.
    Przeważnie idąc patrzę pod nogi, ale lubię się zatrzymać i popatrzeć w niebo:) Na chodząco nie daję rady patrzeć do góry:))
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, już mi lepiej :)
      No kto nie lubił chorować w dzieciństwie, gdy można było nie iść do szkoły? Rodzice albo babcia donosili coś ciepłego do picia, do jedzenia same najlepsze kąski i tylko się leżało i czytało komiksy - ja uwielbiałam "Kajko i Kokosza" i "Tytusa, Romka i A'Tomka" :))

      Usuń
  25. Ja uwielbiam przyglądać się niebu przez okno... Obserwować jak chmury przesuwają się w szybkim tempie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A lubisz szukać w chmurach zwierzątek i innych kształtów? Cudowne zajęcie :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...