piątek, 21 lutego 2014

Zimo bye, bye!

Wspomnienie śniegu, gdyby go komuś brakowało ;)





38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Brak Ci śniegu czy razem ze mną żegnasz zimę? ;)

      Usuń
  2. Nie tęsknię za śniegiem i mrozem, ale boję się, że zima się pokaże jeszcze "pazurki". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego ja też się obawiam, ale wszystko na to wskazuje, że już mamy wiosnę :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zima się przestraszyła i uciekła :))

      Usuń
  4. Wygląda zjawiskowo... ale nie chcemy żeby wracał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię zimę tylko na zdjęciach :)

      Usuń
  5. Nie chcę już zimy :) niech idzie ta wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy donoszą, że już idzie wielkimi krokami ;)

      Usuń
  6. w Tym roku je robiłaś? u mnie nie było nawet 1/4 tego, tylko delikatne przyprószenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze jest tegoroczne, dwa pozostałe sprzed 2-3 lat, ale u mnie zima właśnie taka była, jeszcze tydzień temu leżało sporo śniegu...

      Usuń
  7. ja snieg widzialam ostatni raz zeszlej zimy...teskno mi za nim okropnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za czym tęsknić, w większości to rozpuszczona solą błotnista paciaja ;)

      Usuń
  8. śnieg wygląda pięknie na zdjęciach ale już go nie chcemy tej wiosny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, coś nam się należy za zeszły rok ;)

      Usuń
  9. piękne widoczki :) śniegu było mało w tym roku no ale dla jednych to dobrze a innym smutno ;) oby tylko koło kwietnia nie spadł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat obrodziło i faktycznie było mi wtedy smutno ;)

      Usuń
  10. Jeśli śnieg, to tylko na zdjęciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nam śniegu nie brakuje, a dziś taki piękny wiosenny dzień i krokusy zaczęły już kwitnąć....że strach myśleć o śniegu. Udanego weekendu, pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam dopiero przebiśniegi, ale cieszę się, że już są i krokusy :)

      Usuń
  12. nastrojowo, ale dobrze, że chyba już minęło...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, chyba... Oby jednak minęło :)

      Usuń
  13. Nie brakuje mi śniegu hehe :) cudowna wiosna tej zimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, zaiste, z radością i w pełni się z Tobą zgadzam :)

      Usuń
  14. Szczerze? Brakuje mi go trochę bo przynajmniej mogłam pojeździć na nartach, a teraz przerzuciłam się na rower :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jeśli lubisz narty to możesz czuć niedosyt śniegu, ale czy rower nie jest mimo wszystko przyjemniejszy? :)

      Usuń
  15. Mi nie brakuje, chociaż na zdjęciach lubię oglądać. Pamiętam śnieżne zimy, kiedy do liceum dojeżdżałam i to przekopywanie się przez śnieg po 6 rano, żeby na przystanek autobusowy doturlać się na czas. Brrrrr. ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się przypomniało, jak kiedyś po szkole chodziło się pozjeżdżać na tyłku z górki ;) Wracało się do domu przemoczonym do ostatniej nitki, ale było super :) Teraz zima to tylko problem i wysiłek dla organizmu ;)

      Usuń
  16. Malownicze te obrazki, ale ja jednak tęsknię za wiosną. Najbardziej światła mi brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mnie też bardzo brakuje słońca, dobrze, że coś się zaczęło już poprawiać w tej kwestii :)

      Usuń
  17. Obawiam się, że zima może jeszcze wrócić:)
    Klimat zimowy na zdjęciach jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypluj te słowa, kobieto, szybko! ;) Niech zima zostanie tylko na zdjęciach :)

      Usuń
  18. Dziś słyszałam, ze nie będzie ale wiem, ze nawet jakby przyszła Ty zrobisz jej piękne ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za tak miłe słowa :)
      Ale lepiej, żeby jednak nie przyszła, może z fotografowaniem wiosny i lata też sobie poradzę ;)

      Usuń
  19. Piękne zdjęcia jak zwykle :) Chce już wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...