niedziela, 23 marca 2014

Cycaty ;)

W związku z tym, że mamy już wiosnę i wszystko się budzi do życia, a energia zaczyna krążyć coraz śmielej, nie będziecie mieć mi za złe kilku cytatów o tym, co w jakiś sposób kręci wszystkich, czyli o seksie? ;)

Seks po dziewięćdziesiątce jest jak gra w bi­lard przy po­mocy sznur­ka.  Camille Paglia

Moje życie jest żałosne. Ostatni raz byłem w kobiecie zwiedzając Statuę Wolności. Woody Allen

Najbardziej dziwacznym ze wszystkich zboczeń seksualnych jest zachowanie wstrzemięźliwości. Rémy de Gourmon 

A na koniec...
Mężczyzna jest jak kwiat - trudno wyobrazić go sobie bez kielicha. Lidia Jasińska
;)


Życzę Wam udanego tygodnia, oby pogoda dopisała :)

54 komentarze:

  1. No, no...takie wiosenne te cytaty ;D pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje życie jest żałosne. Ostatni raz byłem w kobiecie zwiedzając Statuę Wolności. Woody Allen

    uwielbiam ten cytat ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. patrząc z drugiej strony:
    "Miłość nie wy­raża się w prag­nieniu up­ra­wiania sek­su, lecz w prag­nieniu wspólne­go snu." Milan Kundera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! uśmiechnęłam się :) kochana udanego tygodnia, wiosennego, pogodnego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Woody Allen jak zwykle trafia w samo sedno sprawy, hihi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha :D Dwa pierwsze cytaty (cycaty oczywiście) wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne cytaty. Może dodam coś jeszcze?
    Seks rozłado­wuje na­pięcie, miłość je potęguje. Woody Allen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę myśl Woody'ego też chciałam dodać, ale trafiłam na nią po opublikowaniu postu i już nic nie zmieniałam. On jak coś powie... ;)

      Usuń
  8. Każdy z "cycatych" cytatów coś w sobie ma;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a myślałam, że to będą typowo wiosenne cytaty :)
    haha takich się nie spodziewałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, to cieszę się, że czymś Cię zaskoczyłam, Agnieszko :))

      Usuń
  10. a u mnie pogoda do bani niestety :( może się poprawi :)
    Dlaczego w ogóle nazywać to seksem? Dlaczego nie być bardziej dosłownym i nie nazwać tego emisją nasienia do wyselekcjonowanej waginy?
    Sylvia June Day – Dotyk Crossa
    udanego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woody Allen mój ulubieniec ;)
    Na taki szary poniedziałek Woody potrafi rozbawić, miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystko, co mówi Woody, to złote myśli ;))

      Usuń
  12. Ten ostatni znamienny :) Uwielbiam myśli Lidii Jasińskiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że już wiosna, bo "zielono masz w głowie i fiołki w niej kwitną" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. to się pośmiałam w cięzkie poniedziałkowe popołudni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiech ma zbawienną moc, szczególnie w poniedziałek :)

      Usuń
  15. Ehh, stary, dobry Woody ;-)
    Ja nie czuję wiosny, bo zachorowałam. Ach, ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowia zatem życzę, bo szkoda wiosny na chorowanie :)

      Usuń
  16. Poczytałam o Tobie w poście poniżej, teraz te cytaty...;-)
    One są raczej o braku seksu;-)
    Miłego tygodnia, ja się jakoś obudzić nie mogę tej wiosny;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniekąd tak, ale jednak nie wszystkie ;)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w Twój gust, Aniu :)

      Usuń
  18. hihihi, wszystkie wywołują uśmiech na twarzy:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. wiosnę kocham za szparagi , no i urodziłam się wiosenną pora. Lato ... lato kocham bo jest jakieś "leniwe" - lubię jak wolno płyną dni a ja zachwycam się jego widokiem za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w pełni zgadzam się z Twoją wypowiedzią, nawet z tymi wiosennymi urodzinami :)

      Usuń
  20. Woody Allen - cytatem z jego wypowiedzi rozbawiłaś mnie do łez :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, bo przecież śmiech to zdrowie :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...