czwartek, 15 maja 2014

15 maja - Dzień Niezapominajki

Taki piękny dzień, a więc świętujmy! :)


73 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia, sama interesuje się fotografią, ale wolę robić zdjęcia ludziom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem malutka
    Błękitna niezabudka.
    Zerwali mnie z nad potoczka
    Mówiąc, że mam żabie oczka.
    Upraszam bardzo skromnie
    Nie zapomnijcież o mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jaki śliczny wierszyk, dzięki Iwonko! :))

      Usuń
  3. wspaniały dzień a nie mam niestety niezapominajek w ogrodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto koniecznie kup sobie niezapominajki w doniczce, potem można je wysadzić w ogrodzie :)

      Usuń
  4. przepięknie. wiosennie
    niebiesko:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Niezapominajki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, ze pogoda nie dopisała :(
    Ale kwiat cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś i tak jest ładnie, przynajmniej u mnie :)

      Usuń
  6. Ojej, nie wiedziałam, że jest taki dzień:) Super:) Wszystkiego Najlepszego Ci życzę, wielu niezapomnianych chwil:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałąm Cię do Liebster awards:) Wersja z pytaniami i faktami i strasznie fajnie, jeśli weźmiesz udział:)
      http://happyafterblog.blogspot.fr/2014/05/proste-i-pyszne-bezy-super-wygrana-i.html
      Ja miałam najgorszy problem z wypisaniem 11 faktów:D
      Buziole!:))

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo! :)) I tak myślę, że chyba mi także trochę czasu mi zajmie ustalenie tych 11 faktów ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Najlepsze życzenia dla Twojej mamy Madziu! :)

      Usuń
  8. Nie wiedziałam. To miłe, że takie śliczne kwiatki mają swoje święto. Teraz Kasiu nie zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Krysiu, nie zapominajmy o niezapominajkach :)

      Usuń
  9. niezapominajki to są kwiatki z bajki ...... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że obchodzimy taki dzień, ale robiłam dzisiaj zdjęcia ciasteczek z niezapominajkami, więc chyba świętowałam;) W końcu niezapominajka była gwiazdą - co prawda drugoplanową, ale zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej można Ci to zaliczyć, Moniko ;)

      Usuń
  11. A mi niezapominajki kojarzą z Andrzejem Zalewskim i jego prognozami pogody :) I rosną u mnie pod blokiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie pan Zalewski jest twórcą dzisiejszego święta :)

      Usuń
  12. W Dzień Niezapominajki nie udało się uwiecznić żadnej z nich, bo leje jak z cebra ;)))
    Ale potem kto wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w końcu musi przestać padać...
      Chyba ;)

      Usuń
  13. Nie wiedziałam, że niezapominajki maja swój dzień. Te na Twoich zdjęciach są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O proszę :-) Niezapominajki są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak fajnie,że wróciłaś :)) Śliczne są niezapominajki :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki niby niepozorny kwiatuszek, a jakie wzbudza fajne uczucia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pospolite, ale jakże piękne! Szczególnie na Twoich fotografiach

    OdpowiedzUsuń
  18. No i zapomniałam a tak naprawdę nie wiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, na przyszły rok jak znalazł :)

      Usuń
  19. Dzień niezapominajki, piękny dzień tak jak kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Kiedyś przypadkiem zobaczyłam jakiś plakat na mieście, a ponieważ lubię te kwiatki to zapamietałam :)

      Usuń
  21. Lubię te kwiatki ! Ale chętnie zobaczyłabym więcej zdjęć :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wdzięczne i subtelne...zasługują na swoje święto;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%, pomysł na takie święto był doskonały :)

      Usuń
  23. tu czekoladka i jej nowe namiary http://schocollate.blogspot.de/
    przez nieuwage stracilam cale googlei bloga :( i musze Was wszystkich na nowo szukac :(
    prosze o adres mailowy...kontakt znajdziecie na nowym blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, ale dobrze, że masz nowy blog :)

      Usuń
  24. Kocham niezapominajki, a Twoje zdjęcia ich są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Starałam się, choć niezapominajki zawsze pięknie wychodzą na zdjęciach :)

      Usuń
  26. U mojej mamy niezapominajki królują teraz w ogródku :) Że też zdjęć nie zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz znów odwiedzić mamę :)

      Usuń
  27. o nie, przegapiłam... wynagrodzę im to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Kasiu, ugotuj coś fajnego :)))

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. Wracam, wracam i wrócić nie mogę ;) Miałam małą przerwę wycieczkową :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...