czwartek, 5 czerwca 2014

Woda z nieba

Krajobraz po niedawnych intensywnych deszczach w Wielkopolsce - przedstawiam Wam kilka zdjęć z zalanej Osiecznej, małej miejscowości położonej niedaleko Leszna, gdzie obecnie przebywam.

Zalany pomost na jeziorze Łoniewskim







Strugi wody spływały do jeziora zabierając piasek z plaży




Podtopiona ławka (wcześniej w całości była na suchym lądzie)




Silny wiatr powyrywał drzewa





Tylko koń  wciąż się śmiał (jak to koń) ;)





Jeszcze jedno spojrzenie na podtopioną plażę


Życzę Wam i sobie pięknej pogody, woda w nadmiarze nie jest wskazana.
:)

50 komentarzy:

  1. u mnie dzisiaj parno, ale na szczęście bez burz i ulew ! fenomenalne zdjęcia Kasiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odprawilam tance i ma juz tylko slonko swiecic u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haa, dobra w tych tańcach jesteś, bo dziś pięknie słońce świeciło i taki zapowiada się cały weekend :)

      Usuń
  3. To straszne jak jedna chwila może zniszczyć wszystko. Przykre są takie widoki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre, choć tu jeszcze aż tak wielkich szkód nie było, gorzej na południu Polski...

      Usuń
  4. A to faktycznie dużo wody, za dużo. Teraz tylko słońce by się przydało, mam nadzieję że już będzie i zostanie. Ale bardzo ładne zdjęcia, takie trochę smutne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, a słońce już jest i osusza wszystko :)

      Usuń
  5. Ciągle pada... Na Mazowszu też niebo płacze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jarku, u mnie słońce, więc niech i u Ciebie zaświeci :)

      Usuń
  6. Smutno się patrzy na takie zdjęcia. Ale cóż, nie jest to obraz jednostkowy. Mam nadzieję, że już się rozpogodzi i będzie tylko lepiej. Życzę Tobie Kasiu pięknej, słonecznej pogody i miłego weekendu. Czekam na radosne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie Krysiu, udanego weekendu :) Następnym razem postaram się już pokazać coś weselszego :)

      Usuń
  7. Przesyłam kilka promyków słońca! :)
    Mimo tej wody, klimatyczne zdjęcia Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda ma być na szczeście tym razem cudowna :)
    koń super hehe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dosyłam i moje promyki słońca, bo tutaj go sporo na Podkarpaciu! :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agato i serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Całe szczęście Słońce zaczyna powoli sobie o nas przypominać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już od wczoraj jest ładnie i ciepło :)

      Usuń
  11. Ja jestem z małopolski, nas na szczęście oszczędziło. Twoje tereny mijamy, kiedy jedziemy nad morze. Pozdrawiam Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, choć nie wiem, przez który z "moich" terenów przejeżdżacie - Warmię czy Wielkopolskę, podejrzewam, że jednak mijacie Poznań :))

      Usuń
  12. Pofalowana forma całkiem nieźle radzi sobie z podkręceniem rzęs i zaokrągleniem ich linii. Cienka końcówka sięga w miejsca trudno dostępne miejsca. Obsługa tego aplikatora jest prostsza niż mogłoby się wydawać. Nie taki diabeł straszny jak go malują :-) Chociaż przyznam się bez bicia, że pierwszy raz nie był zbyt udany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź, może się na niego kiedyś skuszę :)

      Usuń
  13. U nas na szczęście teraz nie pada i oby tak zostało. Zdjęcia przerażają i zasmucają...

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia mnie zaciekawiły, natura jest potężna

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nie ma, ale na szczęście w większości jest dla nas łaskawa :)

      Usuń
  16. U nas dzisiaj przypieka i to nieźle :( Za bardzo upałów nie lubię, bo się jakaś ciężka wtedy czuję :(, ale wolę od ciągłych i nadmiernych opadów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie czuję się super, ale i tak wolę upały niż zimno ;)

      Usuń
  17. jak pogoda zmienną jest, teraz nadchodzi tydzień bardzo gorący i słoneczny
    zatopiony pomost robi ogromne wrażenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj już nieźle grzeje od 2 dni, a dziś jest 34 st... ufff...

      Usuń
  18. Jak to dobrze, że taka pogoda już za nami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, teraz mamy na odwrót, upały i suszę ;)

      Usuń
  19. Świetne zdjęcia, dobrze że to już za nami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda, choć przyznam, że pomost wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze, że już nie można po nim spacerować, bo musi zostać naprawiony, a woda wciąż stoi...

      Usuń
  21. Kocham letnie pogody i słoneczne piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tym poście słońca nie ma, ale na pewno w innych się pojawi, dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  22. To pierwsze zdjęcie pomostu strasznie mi się podoba, ale jasne, że nadmiar wody niewskazany:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, cieszę się, że Ci się podoba :) Po ostatnich upałach już tam trochę wyschło.

      Usuń
  23. Witaj Kasiu :). Przepraszam za nieobecność, ale już jestem :). Postaram się już wiecej nie uciekać. Od razu pomyśałam, że zapuszczę fajną refleksyjną muzyczke i wpadne do Ciebie. Nie pomyliłam się jest refleksyjnie, jest kolorowo, bo już wiosennie.... Trochę deszczu, ale to on czasem zmusza nas do chwli zadumy :). A to też jest bardzo ważne. Zdjęcia piękne, szczególnie te z podtopioną plażą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co przepraszać, cieszę się, że wróciłaś, oby już na stałe :)
      Bardzo mi miło, że tu do mnie zajrzałaś, buziaki! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...