środa, 23 lipca 2014

Deszcz

A po upałach deszcz...




74 komentarze:

  1. Kasiu po mistrzowsku pokazujesz to co zawiera tytuł Twoich postów. Nie potrzeba słów. Wystarczy tytuł i piękne zdjęcia. Deszcz, który widzę zmył ten upał, wszystko zostało oczyszczone. Jest świeże i lekkie. Jest pięknie :) Jest czym oddychać. Ja to tak widzę :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, to miłe, co napisałaś :)
      A upały powróciły...

      Usuń
  2. Bardzo fotogeniczny ten deszcze u Ciebie :-)

    U nas tylko pokapało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nieźle lało, ale już od dziś znów upalnie :)

      Usuń
  3. u nas właśnie leje, ale to dobrze :) piękne zdjęcia i od razu deszcz wydaje się przyjemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten deszcz w twoim obiektywie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też troszkę popadało i już tylko 18 stopni :) można odetchnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś już upalnie, więc niewiele odetchnęliśmy ;)

      Usuń
  6. U nas też dziś popadało, ale deszcz nie wyglądał tak pięknie jak u Ciebie na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I za to lubię Twoje zdjęcia! Nie robisz pięknych krajobrazów, których wszędzie pełno, robisz coś innego, twoje zdjęcia pokazują jak złożone i sugestywne może być proste ujęcie. Moja córka umie tak fotografować, ja (kiedy już mam czas na zdjęcia) też w tym kierunku idę, ale robię też szersze widoki o ile są "nieoklepane" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krajobrazy też czasem mi się zdarzają, ale wolę zwyczajność i codzienność :) Dziękuję Gaju za przemiłe słowa :)

      Usuń
  8. zazdroszcze...u mnie duchota nie daje spac po nocach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, my mieliśmy choć trzy dni spokoju...

      Usuń
  9. U mnie też podlało ale po południu. Jednak u Ciebie padał PURPLE RAIN PRINCEa.
    Świetne świeże foty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Deszczem deszczy...ładnie na twoich zdjeciach to wygląda ale wolałbym jutro dziń bez deszczu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i spełniło się, znów mamy bezdeszczowa pogodę :)

      Usuń
  11. jej.. ale klimat! :) pięknie ujęłaś te kropelki deszczu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach te krople :)
    piękne zdjęcia :)
    ostatnio polubiłam te letnie deszcze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem są przyjemne, choć ja generalnie deszczu nie lubię ;)

      Usuń
  13. fajne zdjęcia, ale niech jednak zaświeci słońce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie Twoje zdjęcia detali są takie tchnięte pasją. Magiczne i stają się czymś więcej, niż jedynie zwykłą fotografią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję, aż się spłoniłam od Twoich miłych słów :))

      Usuń
  15. U mnie też dziś nieco popadało, ale dosłownie chwilkę i od razu powietrze jest przyjemniejsze :-) Zdjęcia są niesamowite :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie u Ciebie napadało ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=XYGJmFHtFh4
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam za uroczą piosenkę, buziaki! :* :)

      Usuń
  17. świetne zdjęcia Kasiu! i te krople deszczu cudowne jak malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, czwarte zdjęcie mistrzowskie. U mnie powróciły upały, ale zostało wspomnienie deszczu, w postaci beczki pełnej deszczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :)
      Deszczówka będzie do podlewania czy kąpieli w beczce? ;)

      Usuń
  19. lubię deszcz letnią porą , lubię oddychać świeżym powietrzem zaraz po deszczu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszcz, po którym wychodzi słońce jest cudowny :)

      Usuń
  20. Jestem "setna"! :) ładnie tu u Ciebie bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, zasłużyłaś na tort! :) Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Piękne fotografie, uwielbiam deszcz - bardziej niż słońce... Tak, jestem dziwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę dziwna, ja wolę słońce, ale osobiście znam takich, co uwielbiają "barową" pogodę ;)

      Usuń
  22. na twoich zdjęcia to i deszcz nie straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Deszcz może również być fotogeniczny :)
    Pięknie go pokazałaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kedy deszcz nie dotknął ziemi od miesięcy ,a żar leje się z nieba ma się ochotę dotknąć Twoje zdjęcia i poczuć przyjemny chłód kropli pod palcami.Urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wreszcie i u Ciebie popada, choć trzeba przyznać, że lato w tym roku jest dość dziwne.
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  25. Deszcz w Twoim obiektywie jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam deszcz. Po prostu kocham zapach i odgłos i powietrze deszczowe. Na samą myśl o deszczu robi mi się przyjemnie:)
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj chciałabym dzisiaj deszcz, ale jakoś go nie widać. Śliczne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, tylko skwar i skwar, a ziemia sucha :(
      Cieszę się, że zdjęcia przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  28. Tak się zastanawiam gdzie jest mój komentarz :O Dodawałam i nie ma.... :(
    Kocham deszcz Twoim zacnym okiem Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze czasem znikają lub się nie pojawiają, mnie też się to zdarza, ale nie wiem, od czego to zależy, po prostu blogger nie jest idealny...
      Buziaki Paulinko! :))

      Usuń
  29. Na wyspie też się deszczowo zrobiło, chłodniej, przyjemniej. Dzisiaj podobno burza ma być wieczorem, co na wyspie nie jest częstym zjawiskiem. Pogoda w sam raz na kanapowe posiedzenie z książką. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Madziu, to niewątpliwe plusy deszczowej pogody, a jak ma się do tego pyszna herbatę i kawałek ciasta to już w ogóle miodzio :))

      Usuń
  30. Dzisiaj tez pada, a Twoje zdjęcia jak zwykle cudowne Kasiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno widziałam, żeby ktoś tak pięknie przedstawił życiodajny deszcz... :)
    Dołączam i silnie doceniam.
    Pozdrawiam strudelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa, czuję się doceniona :)
      Buziaki!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...