wtorek, 12 sierpnia 2014

Nowa droga

No i stało się. W sobotę 9.08. wyszłam za mąż! :)
Dzień był upalny, pełne słońce, wszyscy spoceni, ale radości było mnóstwo. Bardzo się stresowałam, choć nie było czym, jak się później okazało. Wszystko poszło gładko i bez potknięć. Po uroczystości w USC był obiad w restauracji a potem szaleństwo do późnej nocy w domu. Przepełniała nas taka euforia, że nawet trudno to opisać :)
A teraz pozostaje ułożyć sobie jakiś plan na to nowe życie i nacieszyć się wreszcie sobą :)



73 komentarze:

  1. Kasiu, serdeczne gratulacje i wiele ciepła na całą Waszą wspólną drogę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Kasiu! Wszystko co sobie zaplanowaliście by się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje i życzenia szczęśliwego wspólnego życia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia! Gratulacje i dużo dobrego na nowej drodze życia :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1/2 kg miłości 3 łyżki zazdrości 10 dkg zaufania 2 krople na "nerwach grania" 6 gramów cierpliwości 3 dkg wyrozumiałości 5 łyżek humoru 10 łyżeczek wigoru - wszystko razem dokładnie mieszamy i doskonałe małżeństwo mamy!

    gratulacje kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, ale fajny przepis, muszę go wypróbować, dziekuję ;)))

      Usuń
  6. Dużo szczęścia Kasiu na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje wielkie gratulacje! I dużo szczęścia i miłości na nowej, wspólnej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję i posyłam buziaki (dla Andrzejka specjalne) ;)

      Usuń
  8. Kasiu moc serdecznych życzeń dla Was na nowej drodze życia. Samych radosnych i słonecznych dni. A Ty witaj w klubie mężatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, bardzo miło jest dołączyć do tego klubu ;)))

      Usuń
  9. Wszystkiego dobrego! Miłości do końca świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaramy się w tym wytrwać, dziękuję :))

      Usuń
  10. Wszystkiego Naj Kasia! Pozdrowionka :-))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. To jeszcze raz ślę serdeczne gratulacje! Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia! Śliczny bukiet miałaś! :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto być razem ,mówi Ci to mężatka z trzydziestoletnim stażem. Miałam podobny kolorowy bukiet. Jesteście szczęśliwi i zakochani i niech tak będzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby i nam się udało tak długo wytrwać razem :) Dziękuję Mażenko :)

      Usuń
  13. Gratulacje i wszystkiego najlepszego! :D Ja niestety muszę jeszcze poczekać na zamążpójście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i na Ciebie przyjdzie pora, ani się obejrzysz ;)

      Usuń
  14. Kasiu serdecznie Ci gratuluje !! :) i życzę dużo szczęścia na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! :) Wszystkiego dobrego dla Was. Teraz już będzie tylko wspanialej, z każdym dniem coraz bardziej.
    PS. Przepiękny ten bukiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Klausik, oby Twoje życzenia się spełniły :)

      Usuń
  16. gratuluje! dużo pieknej milości i szczescia Wa,m życze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i czego nic nie mówiłaś? A może ja to przeoczyłam? Nie ważne!
    Gratulacje Kochana!

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam wspominałam miesiąc temu ;)
      Dziękuję Madziu :)

      Usuń
  18. Kasiu, wszystkiego co najcudowniejsze na nowej drodze życia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a bukiet obiecałam pokazać, więc tak zrobiłam :)

      Usuń
  20. Kochana! gratulacje :) ja z Mężem obchodziłam dopiero pierwszą rocznicę ślubu, ale już jesteśmy 10 lat razem ;) tak mnie wzięło na wspomnienia...życzę Wam wszystkiego najcudowniejszego na Nowej drodze życia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, my znamy się 8 lat, więc to też coś :)
      Dziękuję Justysiu :)

      Usuń
  21. Kasieńko, wszystkiego dobrego Wam życzę ! Miłości i tej euforii na długie wspólne lata; niech Wam się darzy :)
    Ja za kilka dni 20-tą rocznicę ślubu obchodzić z mężem będę :) Wchodzę na Twoją stronę, a tu taka wspaniała nowina.
    Trochę spóźnione te moje życzenia, bo w wakacyjne miesiące prawie nie mam dostępu do internetu. Teraz mi się udało, bo na polu namiotowym na którym jesteśmy "mamy zasięg" i rankiem na zaprzyjaźnione strony mogę zerknąć 9 ale tylko chwilkę, bo potem wyprawy w góry )
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego Wam życzę. Ale mnie ucieszyłaś tą wiadomością z rana :):)
    Pozdrawiam ciepło z Bieszczad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, serdecznie dziękuję za te miłe życzenia!
      Twój małżeński staż jest imponujący, wszystkiego dobrego i kolejnych 20, 30, 40... lat razem :))

      Usuń
  22. Gratuluję i wszystkiego najlepszego na nowej drodze :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu...aż mi ciarki przeszły jak zobaczyłam Twój post...:))) Cóż pisać, seledynowego życia Wam życzę;) Pięknie, bardzo się cieszę i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że moje zamążpójście może kogoś przyprawić o ciarki ;)) Dziękujemy Ci za te piękne życzenia :)

      Usuń
  24. Gratuluję Młodej Parze :-) Dużo miłości i szczęścia Kasiu :-) Wnioskuję, że u Was było identycznie jak i u nas, też cywilny, też obiad w restauracji, a już w domu "drinkowanie" i cała reszta niemal do rana :-) Miło wiedzieć że nie każdy wybiera huczny ślub :-) Piękny bukiet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, Aniu :))) Niedawno przeglądałam Twoje wpisy ślubne i to samo pomyślałam, że bardzo podobnie to wszystko wyglądało :) Huczne śluby są męczące a w mniejszym, bliskim gronie to po prostu sama radość :)
      Dziękujemy i mocno Cię całujemy! :)

      Usuń
  25. Gratuluję Kasiu i życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :) Dużo miłości i radości :) Bukiet piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulację! życzę wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się razem z Wami, same pozytywne fluidy przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje gratulacje!!!
    Życzę piękne pożycia we dwoje jak te kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najwspanialszego na Nowej Wspólnej Drodze Życia :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje! Przepełnionych miłością i samych radosnych dni Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasiu, samych pięknych chwil, uśmiechu i spełnienia marzeń na nowej drodze życia:-)!

    OdpowiedzUsuń
  32. GRATKI!!!:)))) Tak czułam, że wszystko będzie super i cieszę się z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Było nawet bardziej niż super! :))

      Usuń
  33. Cicho liczyłam na więcej ujęć:)
    Szczęśliwości Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakoś tak nie chciałam przytłoczyć nadmiarem ;) Dziękuję serdecznie, Igo! :)

      Usuń
  34. Tylko szczęścia i miłości we wspólnym życiu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  35. gratulacje Kasiu! my również ślubowaliśmy w sierpniu, 23-go mieliśmy 11 rocznicę :)
    życzę Wam abyście byli szczęśliwi, z każdym rokiem bardziej !!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...