piątek, 1 sierpnia 2014

Ogórki

Czy widzieliście kosmiczne ogórki? ;)












Na zdjęciu powyżej ogóreczki na desce bukowej.
Oferta sklepiku OldBourbon systematycznie będzie poszerzać asortyment - obecnie nowością są deski do krojenia. Solidne, mocne, z drewna sosnowego lub bukowego. W sam raz do krojenia chleba, warzyw, mięsa, do siekania i rozbijania. Jednym słowem do wszystkiego :)

A poniżej wybrany asortyment w nowej odsłonie :)




























Wielce udanego weekendu Wam życzę, trzymajcie się chłodno, bo znów idą upały! :)

61 komentarzy:

  1. Gdybym miała spiżarnie to chciałabym właśnie taki napis na drzwiach...cudny
    Miłego Kasiu i czekam na ten upał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napis możemy zrobić dowolny, spiżarnia to tylko jedna z wielu możliwości :)
      Dziękuję Igo, upały właśnie nas zalewają ;)

      Usuń
  2. Ogórek fantastyczny, gdzieś mu wcięło ten korpusik, między ogonkiem a grubą górą.
    Drewno użytkowe piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że ten kształt ogórków mnie zaskoczył i bardzo rozbawił :)
      Dziękuję Mażeno :)

      Usuń
  3. moi rodzice jak mieli jeszcze działkę zawsze mieli takie ogórki to chyba jakaś specjalna odmiana :D śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie bardzo się na tym znam, ale wyglądają pociesznie ;)

      Usuń
  4. Kasiu, śmieszne te ogórki. Ja niedawno zrobiłam danie z kosmicznym warzywem, ale nie będę na razie pisać o jakie warzywo chodzi. :)
    Odjazdowe te gażdżety. do kuchni. Gdybym spotkała je ot, tak... to już by mnie kusiło, żeby sobie kupić. Deska jest extra. Pozdrawiam Cię Kasiu serdecznie i cały czas słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wypatrywać Twoich kolejnych postów z wielką niecierpliwością :)))
      A gdybyś się skusiła na jakiś gadżet to my ot, tak Ci je wyślemy ;)

      Usuń
  5. zdjęcia są świetne!

    ps. a u mnie? GEOMETRYCZNIE, ALE ZARÓWNO KOBIECO:)

    OdpowiedzUsuń
  6. macie cudowny asortyment.. jednak na razie muszę go omijać szeroki łukiem-dopóki nie dorobię się własnego kąta :D
    a ogórki widać, że swojskie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino, zatem życzę Ci szybkiego dorobienia się :))

      Usuń
  7. Wyglądają, jak małe, ozdobne dynie :) Asortyment cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście, masz rację, są jak dynie-miniaturki :)

      Usuń
  8. Ogórki faktycznie trochę kosmiczne, a deska, napisy i wąsy są świetne, asortyment sklepu godny podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zdjęcia jedzenia z lotu ptaka ,jakoś tak nabieram chęci do jedzenia.U mojego teścia rosną prawie same takie cudaczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie to rosną takie fajne ogórki! ;)
    A deskę z motywem kawowym już bym chciała mieć! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcelino, zapraszam do sklepu, nie krępuj się ;)
      Ogórki pochodzą z Wielkopolski, może dlatego są takie dziwne? ;)))

      Usuń
  12. świetne są te deseczki :) zajrzę do sklepu :) a ogóreczki śmieszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śmieszne ogórasy;-) Wąsy świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. deseczki są cudowne :) podoba mi się asortyment sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. To taka odrobina mężczyzny na co dzień ;)

      Usuń
  16. Faktycznie kosmiczne te ogórki, ale jakie fotogeniczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem widuję takie w ogródku u mojej mamy :-) Przypomniałaś mi o DaWanda, kiedyś się tam zarejestrowałam, bo zauważyłam, że mają w sprzedaży rzeczy wyjątkowej urody, ale prędko o nim zapomniałam w tym natłoku innych sklepów. Może tym razem uda mi się tam rozgościć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaju, oby Ci się udało! Zatem do miłego spotkania na dawandzie :))

      Usuń
  18. No ciekawe te ogórasy :), przerażają mnie te upały :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, tym bardziej, że mam w ten weekend bardzo ważną uroczystość :)

      Usuń
  19. W pierwszym momencie myślałam, ze to cukinie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogórki rzeczywiście wyglądają jak z innej planety:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. to są zielone dyńki ;)
    świetne te drewniane ozdóbki ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i też serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń
  22. Wow co to za ogórki :D ?!
    Kochana widzę, że działacie i wprowadzacie nowości piękności !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ogórki z Marsa ;)
      A tak, działamy i zapraszamy serdecznie do kupowania :))

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a napis czeka w sklepie, tylko kliknąć "zamawiam" ;))

      Usuń
  24. Piekne ogórki :) wyroby sklepiku również, pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście kosmiczne niczym ozdobne dynie. Lubię drewno, szczególnie jego ciepły dotyk.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię drewno za to, że dostarcza tak miłych doznań dotykowych :)

      Usuń
  26. Beautiful pictures. Lovely tone.
    http://randomtrips.in/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...