piątek, 26 września 2014

Jesień w kolorach drewna


No i mamy jesień, w dodatku przywitała nas dość chłodno. Jeśli macie ochotę trochę ocieplić swoje mieszkanie to polecam Wam ozdoby z drewna. Na przykład takie, jak poniżej :)


Jeśli coś Wam się podoba to możecie to nabyć tutaj OldBourbon lub pisząc do mnie (jeszcze nie wszystkie rzeczy są w sklepiku) na adres lemongrass403@gmail.com 

A jeśli chcielibyście coś własnego projektu to też piszcie, indywidualne zamówienia to fajne wyzwania :)




Te wszystkie figurki wycina mój mąż wyżynarką do drewna, potem je szlifuje, no a później najprzyjemniejsza część pracy, do której i ja się przyłączam - malowanie, bejcowanie, lakierowanie, ozdabianie, woskowanie, wszystko zależnie od pożądanego efektu końcowego. Wierzcie mi, że praca z drewnem daje dużo przyjemności, no i zapewnia frajdę na długie, jesienno-zimowe wieczory :)


A co powiecie na własny domek? ;)


Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło w te chłodne dni :)
Kasia

58 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Iwonko nic prostszego - napisz, jak duży ma być a my Ci go dostarczymy :))

      Usuń
    2. taki jak ten na obrazku ;)
      a moge placic w euro?

      Usuń
    3. Ten okaz jest malutki, ma 5 cm :) Może wolałabyś ciut większy?
      Co do euro to się dowiem.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie drewniane pierdółki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, w dodatku wszystko w domu mogłabym mieć z drewna :)

      Usuń
  3. Domek cudny!

    A gdyby tak bouvierka... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo :)
      Da się zrobić, choć nie wiem, czy wyjdzie taka puchata ;))

      Usuń
    2. Bouvierki, nawet mniej puchate, biorę dwa! :-)

      Usuń
    3. Ewo, czy mam rozumieć, że czas odpalić maszynę? ;)

      Usuń
    4. No to już piszę do Ciebie na maila :)

      Usuń
  4. Uwielbiam rzeczy z drewna.
    Ile by kosztowała moja parafka? Chciałabym miniaturkę, ale nie wiem czy łatwiej czy też trudniej ją zrobić? Jeśli odpowiesz na e-mail to proszę zamieść komentarz, bo na poczcie gmaila praktycznie nie bywam.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drewno daje ciepło, spokój i taką stabilizację. Dobrze się czuję w jego otoczeniu. Zauważcie jak świetnie czujemy się w lesie w otoczeniu drzew.
    Kasiu, piękne są te wycinanki z drewna. Mają charakter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z Tobą zgadzam, drzewa, las a nawet samo drewno uspokaja, wycisza i poprawia nastrój :)
      Dziękuję Krysiu :)

      Usuń
  6. Moja mała Magdalenka ma w swoim pokoju drewniane cudeńka - anielicę, aby ją chroniła i różowego konika na kółkach, aby ją rozweselał ;) Piękne zdjęcia pięknych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne czyni te dzieła Twój mąż.. Na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu jesteś bardzo kreatywna. Śliczne są te Wasze drewniane rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne :) szczególnie domek :)
    dobrze, że napisałaś o podziale pracy, bo już chciałam pytać kto robi takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólna praca choć największą robotę odwala mąż ;)
      Dziękuję Aga, buziaki! :)

      Usuń
  10. Również uważam, że to piękne przedmioty, aż żałuję, że moje mieszkanie jest już zapełnione... Czy na ścianę można je przylepić? (To całkiem poważne pytanie, nie jestem zbyt biegła w dekoracjach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaju, można przykleić na taśmę dwustronną, a jeśli nie chcesz kleić ścian to zawsze możemy wywiercić dziurkę do zawieszenia na haczyku lub na wstążce :)

      Usuń
  11. Piękne rzeczy tworzycie :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taaaaaak <3 Zdecydowanie za rzadko pokazujesz tu swoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że chcesz je oglądać częściej ;))

      Usuń
  13. I jak dobrze dobraliście się :) Przepiękne są!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te rzeczy robicie :) Podoba mi się ten traktorek ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Beatko, to mój ulubiony :))

      Usuń
  15. Kasiu-fajnie, że razem pracujecie :) piękne są te Wasze dzieła :) pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne drobiazgi, niestety nie pasują do wystroju mojego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest naprawdę piękne! uwielbiam zapach takiego świeżego drewna, mrr!
    Gdyby nie to, że w moim mieszkaniu nie ma już miejsca na żadne dodatki...wzięłabym wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wytwory... Muszę męża stolarza zapędzić do takiej pracy.. :) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Drewno jest bardzo wdzięcznym materiałem do pracy i wszystkie te przedmioty sa śliczne. Gratuluje pomysłów. Domek jest uroczy. Właśnie kupiłam mężowi na urodziny wyrzynarkę, więc chyba sama coś spróbuję zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cholernie, ale to cholernie zazdroszczę ludziom, którzy mają takie talenty manualne. Niestety, ja nie posiadam. Więc podziwiam z zapartym tchem zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakiś talent, ja pewnie pozazdrościłabym czegoś Tobie ;)
      Dziękuję Patrycjo :*

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Ooo to będzie nam bardzo miło, jakby co to daj znać na maila :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...