sobota, 8 listopada 2014

Ciekawostki i różności

Oto dynia, wielka, ogromniasta! Spokojnie nadawałaby się na karocę dla Kopciuszka, bo ma prawie 1,5 m w obwodzie :))


Chciałabym się też pochwalić, że wygrałam candy u Schocolli! Radość niesamowita, zobaczcie, co dostałam :)

Książkę z przepisami już przeglądałam i znalazłam mnóstwo cudownych sposobów na wykorzystanie czekolady, mniam! :) Dostałam także dwie Milki, jedną z oreo, a drugą z ciasteczkami Chips Ahoy. Muszę przyznać, że choć nie przepadam za ciasteczkami oreo to czekolada z nimi jest naprawdę pyszna! Druga Milka z Chips Ahoy (przypominają mi w smaku pieguski) jest rewelacyjna i chyba zostanę jej wielbicielką :)
Dziękuję Ci Schocollu za te wszystkie przyjemności! :)


























A na koniec moje odkrycie śniadaniowe - super szybkie placuszki bananowe :) Wygrzebałam ten przepis gdzieś w internecie - rozgniatam banana, dodaję jajko, łyżkę mąki (choć można i bez niej) i cynamon, smażę placuszki i voilà! Gorące i sycące śniadanie gotowe :)























Życzę Wam miłego i spokojnego weekendu!
Kasia

49 komentarzy:

  1. mmmmmmmmmmmmmm! yummy


    ______________________
    a u mnie?
    ja i mój wywiad w Avanti!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta dynia. Gratulacje wygranej !!!

    OdpowiedzUsuń

  3. Gratuluję Kasiu :) Wspaniałą nagroda i pyszna do tego. Co do dyni-jesteśmy pod wrażeniem - 1,5 metra to świetny wynik :) Co z niej zrobisz ? Placuszki bardzo apetyczne :) Pozdrawiamy i życzymy Ci również miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dynia wyhodowana przez moich teściów, na razie czeka na zagospodarowanie :)

      A wygrana rzeczywiście jest pyszna, dziękuję :)

      Usuń
  4. Tyle szczęścia naraz. Kasiu, jesteś szczęściarą, bo masz i słodko i czekoladowo i takie książki... a dynia? Piękny okaz. Fantastycznie :) Gratuluję i życzę miłego weekendu i pozostałych dni :)
    Ach... placuszkiem chętnie się poczęstuję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O, przepis na placuszki wykorzystam, Kubusiowi pewnie posmakują :-)

    I narobiłaś mi smaka na czekoladę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placki są słodkie, bananowo-cynamonowe i myślę, że są właśnie w sam raz dla dzieci, polecam :)

      Usuń
  6. Gratuluję dyni piękny okaz :)
    A placuszki palce lizać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dynię przerobiłabym na zupę, racuchy, ciasteczka i pure do makaronu. Uwielbiam:)
    gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zupa z dyni jest pyszna, ciekawa jestem tych racuchów i ciasteczek :)

      Usuń
  8. Śliczna dynia :D a czekolada oreo jest pycha, przypomina mi w smaku 3 bita ;) nad tymi placuszkami z banana się zastanawiałam bo dużo ludzi piszę że nie wychodzą ale może w końcu spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie, 3bit! :)
      Jeśli nie dodasz do tych placków mąki to faktycznie wychodzi paciaja, taka bananowa jajecznica. Dlatego ja zawsze dosypuję ok. 1 łyżkę mąki i mam sprawę z głowy, są zwarte i o niebo lepsze :))

      Usuń
  9. te książki najbardziej do mnie przemawiają.. no i te racuszki <3 z bananami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, z książek bardzo się cieszę, bo lektura zapowiada się niezwykle miło :)

      Usuń
  10. z takiej dyni byłoby mnóstwo pysznych różności :D a nagroda świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy obie na pewno byście wyczarowały z niej coś niesamowitego :)

      Usuń
  11. Wspaniałości i te dyniowe, i te czekoladowe! A wiem, że to połączenie smakuje wybornie;) Kasiu, a książek zazdroszczę! Korzystaj z nich, proszę i dzieł się inspiracjami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynia w czekoladzie? Mmm... to brzmi intrygująco :))
      Z przepisów na pewno będę korzystać i nie omieszkam się pochwalić, jeśli coś mi wyjdzie, oczywiście ;)

      Usuń
  12. Oj chciałabym taką dynię :) Książki na pewno świetne i będziesz nam tu pokazywała czekoladowe posty ;) Placuszki muszę koniecznie wypróbować. bo ślinotok mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladowe posty - ładnie to brzmi :)
      Placuszki naprawdę polecam, szczególnie w te coraz chłodniejsze i ciemniejsze poranki :)

      Usuń
  13. świetna ta dynia, aż żal będzie pod nóż ją dać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest imponująca, ale lepiej ją zjeść niż miałaby się popsuć ;)

      Usuń
  14. Kasiu skąd masz takie piękne tekstury? Oglądam Twoje zdjęcia kwiatów i bardzo mi się podobają szczególnie te z teksturami.
    Dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem polatam po internecie i coś znajdę, ale skarbnicą tekstur jest Flickr. Mam też kilka programów do efektów, więc zawsze coś można z tego stworzyć :)

      Usuń
  15. bardzo sie ciesze,ze sprawilam Ci radosc :)
    taki czekoladoholik jak Ty musial byc odpowiednio nagrodzony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość to mi dałaś niesamowitą! Ale wiesz, że mnie tylko bardziej umacniasz w nałogu... ;)))
      Dziękuję Ci raz jeszcze i posyłam czekoladowe buziaki!

      Usuń
  16. Rozmiar dyni niesamowity! oczywiście gratulję wygranej a czekolada doskonała na jesienne humory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada ratuje od jesiennej chandry, to fakt niezaprzeczalny :)

      Usuń
  17. ale u Ciebie smacznie! I placuszki i czekolady, i przepisy..! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam coś zmienić w tych swoich nieco monotonnych wpisach :)

      Usuń
  18. Muszę wypróbować te bananowe placuszki, widziałam, że dużo osób się nimi zajada :-) A te czekolady z chęcią bym zjadła, uwielbiam pieguski :-) A dynia wielkością imponuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placuszki są pyszne, robię je sobie prawie codziennie :)
      Milka z oreo już chyba w naszych sklepach jest, ale co do tej drugiej to nie wiem, nie widziałam jej nigdzie.

      Usuń
  19. Przepiękna dynia...:) Taka jak z ogródka dziadka...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dynia niesamowita!! Ja mam w domu jeszcze trzy, ale takiego olbrzyma to nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nikt nie wie, co jej się stało, że taka urosła, ale urosła :))

      Usuń
  21. chips ahoy jeszcze nie próbowałam :)
    gratuluję :)
    jutro na śniadanie robię naleśniki, ale na placki też przyjdzie pora :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jadłam tych ciastek, ale w czekoladzie smakują właśnie jak pieguski :)

      Usuń
  22. Niezła dyńka! Gratki wygranej:) Takie placuszki to by mi na bank bardzo smakowały. Muszę zrobić koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Placuszki polecam i zastanawiam się, czy jakby zamiast banana dodać dynię to byłby dobry pomysł. Chyba tak :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...