środa, 19 listopada 2014

Trochę zieleni

77 komentarzy:

  1. śliczne <3

    _________________________________________
    kolejna porcja rzeczy do sprzedaży!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie. Tęsknie za zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor zielony dobrze nastraja. Gdziekolwiek jest. Najlepiej na łonie natury. Ładnie wygląda, kiedy przez okno "wpada" trochę zieleni..... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony to mój ulubiony kolor chyba od zawsze, więc wiosną i latem czuję się najlepiej :)

      Usuń
  4. Ślicznie aż zachciało mi się wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia umiesz przegonić szarą i brzydką jesień swoimi fotografiami :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, a u mnie biały puch leci z nieba ;)
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj długo nam przyjdzie czekać na takie kolory, choć Tobie udało się je teraz znaleźć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalezione w czeluściach dysku, już takie nierzeczywiste... :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia, też tęsknie za wiosną :) a za oknem tak szaro-buro :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka piękna dawka zieleni w listopadzie ma działanie terapeutyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. OOOOO Boziuuu jak bajecznie. Napatrzyłam się, niemal wzruszyłam, po czym spojrzałam za swoje okno...no nie fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zieleń :) Ostatnie zdjęcie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. tego mi dziś trzeba...u mnie szaro za oknem...listopad jest bezlitosny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, u mnie już prawie biało, śnieg pada! :(

      Usuń
  13. U mnie buro i pochmurno...a to otwarte okno daje taką fantastyczną świeżość ...
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to waśnie tak pomyślałam robiąc to zdjęcie pewnego ciepłego wrześniowego dnia, że na zimę będzie jak znalazł :))

      Usuń
  14. Takie igranie z emocjami może się źle skończyć proszę Katarzyny, co bardziej wrażliwi mogą zasłabnąć z tęsknoty za zielenią, za wiosną, tą radosna wiosną i co wtedy Katarzyna zrobi?? Witam słonecznie mimo że wieczór deszczowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi się trudno, ja sama jestem bliska omdlenia z tęsknoty za wiosną, więc nie mam siły nikogo ratować ;)

      Usuń
    2. Czy sugerujesz, że mam łapać podręczny zestaw podręcznego ratownika i pędzić do Cię?? Tyle, że wiesz, ja tylko usta-usta i masaż serduszka :)

      Usuń
  15. Zieleń to teraz kolor deficytowy. W razie naglącej potrzeby będziemy tu wracać, żeby oczy nacieszyć :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. I to zielony świat, nie ten bury, jak teraz ;)

      Usuń
  17. czas tak szybko płynie, zaraz znowu będziesz mogła cieszyć się wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko kilka miesięcy ;)
      Żeby tak je przespać, jak niedźwiedzie... ;)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. To żeby podnieść na duchu tych, którzy nie lubią koloru burego ;))

      Usuń
  19. pięknie tak zielono - u nas ostatnio szaro i buro za oknami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Brakuje mi takich pięknych soczystych kolorów Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. To pierwsze zdjęcie jest przepiękne! ;) Kasiu, zapraszam jutro o 10:10do Polsatu! Ewa gotuje, a ja debiutuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa kurczę, nie mogłam oglądać, ale poszukam z necie, na pewno gdzieś znajdę ten odcinek :)

      Usuń
    2. Renato oglądałam, ale fajnie było Cię zobaczyć! :)))

      Usuń
  22. aaahh... i zachciało mi się ciepła, słońca i zapachu trawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się mogła z nimi w ogóle nie rozstawać ;)

      Usuń
  23. Taka zieleń potrzebna, skoro szarość za oknem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Aniu, stąd taki kolor u mnie często gości :)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Myślę, że to dość popularna obecnie przypadłość ;)

      Usuń
  25. Pięknie, a moje ulubione jest to ostatnie foto:) Za tym płotkiem, wśród zieleni mógłby stać mój dom:))
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że miałam to samo odczucie stojąc tam, to byłoby fajne miejsce do mieszkania :)

      Usuń
  26. Ja dzisiaj widziałam robinie całe w zielonych liściach, prawie jak latem.
    Fajnie nasycone zielenią fotki.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadają już mróz i śnieg, ciekawe, czy nic im się nie stanie.
      A zielony to mój ukochany kolor :)

      Usuń
  27. Aż mi się zielono zrobiło :) Pięknie ! Kolor nadziei <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia! :) Gratuluję talentu do dobrych kadrów, a pierwsze zdjęcie to po prostu mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuję za tak przemiłe słowa, warto się było starać :)

      Usuń
  29. Tak bardzo wyczekuje wiosny. Piękne zdjęcia . Kocham zieleń <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, jak ja, już mam serdecznie dość zimy...

      Usuń
  30. Świetne kadry i wkońcu trochę zieleni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby już niebawem ta zieleń znów stała się namacalna :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...