środa, 15 kwietnia 2015

Wiosno wróć!

Nie wiem, co z tą pogodą, wiosna nie może się rozkręcić. Dziś nawet w czapce chodziłam... Przyroda się budzi, choć bardzo powoli. Udało mi się "cyknąć" szafirki, bardzo wdzięczne kwiatki, jedne z moich ulubionych :)





Ale przejdźmy do przyjemniejszych spraw. Otóż od Mażeny dostałam przepiękne, zrobione przez Nią własnoręcznie wielkanocne jajeczka! :)) Bardzo miły prezent, dziękuję Ci Mażenko serdecznie :* :)


Wygrałam też fajną książkę w rozdaniu u Oli, a mianowicie "W domu Madame Chic" Jennifer L. Scott. Pierwszą książkę wspomnianej autorki już mam („Lekcje Madame Chic”),  więc teraz mam komplet :) Żywię nadzieję, że pomoże mi ona zaprowadzić wokół siebie porządek, a przede wszystkim rozwiązać problem piętrzących się domowych szpargałów :) Dziękuję, Olu! :)


Ktoś w Was może już czytał tę książkę?
Miłego tygodnia, oby zapowiadany śnieg już nie padał :)

50 komentarzy:

  1. Nie chcę już tej wiosny widzieć śniegu. Zdecydowanie wolę oglądać niebieskie szafirki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale chyba mamy powtórkę zimnej wiosny sprzed kilku lat...

      Usuń
  2. Jaki śnieg? - nawet nie wypowiadaj tego słowa! Ja dzisiaj prace polowe uskuteczniać będę, bo leszczyna zakwitła jakiś czas temu, a teraz postanowiła naturyzm praktykować i bezwstydnie zrzuciła kwiaty na mój skalnik;))Pozdrawiam WIOSENNIE:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej pracy w ogrodzie, jak najwięcej słońca Ci życzę, Moniko :)

      Usuń
  3. Cześć Kasiu, cieszę się, że wróciłaś :) Książki nie czytałam, ale ostatnio słyszałam o niej. Jak przeczytasz napisz czy warto kupić. U mnie też dziwna pogoda, kwitną drzewa, kwiaty, robi się zielono. Niestety jest zimno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać, jak książka :)
      To zimno nie działa na mnie najlepiej, nawet do zmiany czasu wciąż nie przywykłam, pewnie przez to noszenie zimowej kurtki i ciężkich swetrów ;)

      Usuń
  4. U mnie pogoda jest bardzo fajna chociaż wczoraj było troszkę chłodniej ;) jestem ciekawa tej książki i "Lekcji Madam Chic". Jak będą pieniążki na pewno zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lekcje..." były fajne, inspirujące, choć momentami porady były trudne do zastosowania w naszych polskich warunkach. Ale przeczytać warto :)

      Usuń
  5. jajeczka cudowne! I jeszcze własnoręcznie wykonane.. takie prezenty cieszą najbardziej! :)

    Aaa.. mówisz, że zimno? U mnie pięknie świeci słońce i lekko wieje.. gdzie ty to taką pgodę spotkałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, taki prezent sprawia zawsze wielką frajdę :)
      Jeśli Ci za ciepło to przybywaj na Warmię, u nas jest zawsze rześko ;))

      Usuń
  6. Piękne prezenty :) Co do wiosny...tak ...wystawia na próbę naszą cierpliwość. Pewnie od razu zrobi się lato i będzie gorąco ;D pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. ...bez snu ( w tym przypadku zimowego ) jawa byłaby niekończącym się utrapieniem...

    serdeczności S. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja czekam na te szafirki! Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, niebawem się za nią zabiorę :)

      Usuń
  9. A u mnie szafirki w tym roku zaprotestowały i jeszcze nie wyszły, i pewnie już ich nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym mimo wszystko nie traciła nadziei, wiosna w tym roku jest zakręcona :)

      Usuń
  10. Też lubię szafirki, ale te z Ikei, które mi zakwitły miesiąc temu w domu, miały jakby uprane barwy, Twoje są takie jak trzeba.
    Ja też jak do tej pory chodzę w czapce, wymieniłam ją tylko na cieńszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są ogródkowe, naturalne i faktycznie mają cudny kolor :)

      Usuń
  11. We Wrocławiu pogoda tez trochę marudzi i nie chce tej wiosny wypuścić. Ale może wreszcie....
    Szafirki Kasiu uwieczniłaś jak zwykle pięknie. Taki widok.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, starałam się, bo to wdzięczne kwiatki :)

      Usuń
    2. Dokładnie, Wrocław lekko kapryśny jest ;) ale za to ile kwitnących drzew już jest :))
      Kolor szafirka niech przyciągnie czyste niebo i słoneczną pogodę :)

      Usuń
    3. U Was jednak zawsze cieplej jest niż u mnie na Warmii, zazdroszczę i tak, nawet mimo tej kapryśności :)

      Usuń
  12. Haha,to ja powinnam też przeczytać tą książkę, bo niedługo utonę w szpargałach:D Swoją drogą, to trochę się zmobilizuję dzisiaj i posprzątam choćby z wierzchu:)) U mnie się zrobiło bardzo wiosenna i ludzie nawet w krótkim rękawku i szortach się pokazują. Szafirki wyglądają bardzo elfowo. Zdecydowanie przyda mi się dziś dawka magii.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otaczamy się coraz większą ilością niepotrzebnych rzeczy, które nas potem przytłaczają. Bardzo chciałabym to w sobie zwalczyć tę chomikowatość ;))

      Niech magia będzie z Tobą! :)

      Usuń
    2. Ha, no widzisz, ja to mam też z otaczaniem się plus, biorę coś i nie odkładam na miejsce. Normalnie robię bałagan profesjonalnie:D

      Usuń
    3. O, to faktycznie osiągnęłaś wyższy poziom bałaganiarstwa niż ja ;))

      Usuń
  13. U mnie też wiosna się coś rozkręcić nie może, niby kwiatki kwitną, ptaszęta ćwierkają, a ciągle jakoś zbyt chłodno jak na kwiecień. Albo ja już się starzeję i ciągle za mało mi ciepła. :D
    Pięknego dnia Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym starzeniem to nie strasz mnie, ja też jakby bardziej odczuwam zimno ;)))))

      Usuń
    2. a wiecie,że ja też ;) ale ja to już 38 letni suchar jestem ;)
      mówią,że po 40 to się zmienia ;)

      Usuń
    3. A jak się zmienia? Bo ja nic nie czuję ;)

      Usuń
    4. Uff, to jeszcze nie jestem taka stara ;))

      Usuń
  14. Kupiłam białego szafirka- i pytam sprzedawcę: czy biały szafirek to szafirek albinos? Uśmialiśmy się po pachy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Białaski powinny się nazywać w takim razie ;))

      Usuń
  15. Dzięki Twojej fotografii czuć powiew wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiew wiosny jest i mam nadzieje, że będzie tylko cieplej :)
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam o niej dużo,ale jeszcze nie czytałam...
    u mnie wiosna na całego...Walenty dziś usłyszał w radiu,że idzie do nas jakiś zimny front...i przymrozkiem straszą nad ranem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście na weekend zapowiadają ochłodzenie, klasyka...

      Usuń
  18. Książki nie czytałam, a z tą wiosną, to rzeczywiście jakoś się nie może rozkręcić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już naprawdę mam dość swojej zimowej garderoby...

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. No właśnie, a tu wciąż zimno, przynajmniej na Warmii temperatury nie przekraczają 10-12 st.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...