poniedziałek, 18 stycznia 2016

Tęsknię...

... za zielonym, bardzo, bardzo :)


27 komentarzy:

  1. Ja też! Do zimy nie przekonuje mnie nawet piękny śnieg! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! I poza tym śnieg nie jest piękny ;)

      Usuń
  2. Akuku!:))

    Ja tam cały czas mam zielono i tęsknię za śniegiem:) Póki co jeszcze nie widziałam na żywo w tym roku śniegu:))

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to Ci zazdroszczę, bo ja śniegu nie lubię i chętnie bym Ci ten cały z Polski przesłała do Francji ;)

      Usuń
  3. Ja też i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęsknie za zielonym i za żółtym i za słońcem w ogóle! Kiedy świeci to ja w pracy jestem akrat buuu :'-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba nie pracujesz w ciemnym pomieszczeniu? Bo jak tak to Ci serdecznie współczuję...

      Usuń
  5. Już wkrótce, choć przyznaje że tu zieloniej niż w PL. Ale oj przemawia do mnie .... bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, niby niedługo, ale potrzebuję już słońca i ciepła...

      Usuń
  6. Ja też tęsknię za zielonym, bo ten kolor uspokaja oczy. I na duszy jest weselej a i serce się raduje. Tak więc tęskniąc czekajmy :) Serdeczności dla Ciebie Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony to kolor idealny, najlepszy (jak dla mnie) :)

      Usuń
  7. Beautiful light and softness. Lovely capture!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupuję małe rośliny, choć krotko kwitną to cieszą...

    OdpowiedzUsuń
  9. No jesteś! O ja również wiosny doczekać się nie mogę, ale jeszcze troszkę i zaraz pojawią się pierwsze pąki i kwiaty :)
    pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, to jednak jeszcze jakieś 2 miesiące :(

      Usuń
  10. Czekamy wiec cierpliwie:)w miarę możliwości

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też tęsknię, ale pocieszam się, że to już niedługo :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...