poniedziałek, 7 marca 2016

Rozmaitości

Na początek pochwalę się wygraną w konkursie z okazji trzecich urodzin bloga Marceliny! Ta sympatyczna kobietka mieszka w Anglii, a na swoim blogu Pink Envelope pokazuje  wszystko to, o czym chciałoby się poczytać i co chciałoby się pooglądać, a więc kulinaria, codzienność, nieco lifestylu i migawek z podróży. Marcelina nie tylko interesująco pisze, ale i robi piękne zdjęcia, dlatego serdecznie polecam Wam odwiedziny na Jej blogu! Zobaczcie np. wycieczkę po studio, w którym kręcono Harry'ego Pottera, to robi wrażenie :)
Jeszcze raz dziękuję, Marcelino, i życzę Ci nadal tak owocnego blogowania! :)

Rysunek, który na torbie wykonał Alek GK, jest tak oryginalny, że  sama sobie zazdroszczę tej wygranej :))






A poniżej najnowsze wypieki, czyli sobotnia pizza i ciastko omlet wypełniony konfiturą z czarnej porzeczki i kremem śmietankowym. Była taka wyżerka,  że aż wstyd mi za siebie ;)





Na koniec kotek ochrzczony imieniem Puma, wprost kochający wszelkie pieszczoty. Wystarczy go dotknąć, a już się wije i wykręca z radości :)) Zdjęcia zrobione oczywiście latem, jeszcze takiej trawki u nas nie mamy, niestety.


Miło Was pozdrawiam i życzę ciepłego i udanego tygodnia!
Kasia

33 komentarze:

  1. Jestem wielbicielką twórczości Marceliny. Zazdroszczę wygranej i gratuluję. Jak to jedzenie wygląda niesamowicie aż zrobiłam się głodna. Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzeno :)
      Może podesłać Ci ciasteczko? ;)

      Usuń
    2. Pewnie, obżartuch jestem. Na szczęście ważę 50 kg :)

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej, Kasiu :)
    Jedzonko pyszne zrobiłaś. Chętnie wprosiłabym się do Ciebie np. na śniadanie i deser:) Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję i zapraszam Cię bardzo gorąco :)

      Usuń
  3. Kasiu-gratulacje :) Blog Marceliny znamy i lubimy, a nagrodą wspaniała :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Wam dziękuję i posyłam całusy :)

      Usuń
  4. Pizza wygląda bardzo smakowicie:) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Juhu! Fajnie, że torba dojechała cała. Kasiu bardzo dziękuję za tak miłe słowa, aż lekko się zarumieniłam razem z Alkiem ;) Oraz wszystkiego dobrego na Dzień Kobiet! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rumieńcie się, wszystkie słowa są zasłużone, to ja bardzo dziękuję :))
      Buziaki świąteczne, takie nasze babskie :)

      Usuń
  6. Ciastko omlet zapiera dech w piersiach, a nawet nie chcę myśleć jak cudownie musiało smakować <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci zrobić takie omleciki (przepisów w internecie jest mnóstwo), są bardzo proste a smakują... mmmm... cudownie! :)

      Usuń
  7. Życie jest piękne i dla ludzi i kotów, tylko trzeba umieć je ogarnąć i kochać ludzi i zwierzaki..to banalne ale to lata życia potwierdzają...lubię takie małe pychotki i głaski dla kota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze swojego życia chyba nie ogarnęłam, ale zwierzaki kocham :))

      Usuń
  8. Rysunek na torbie jest świetny. Ciastko wygląda smakowicie. Lubię czarne koty, a ten jest dodatkowo pieszczochem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Kasiu, jestem pierwszy raz u Ciebie. Ciekawy blog, z biegiem czasu bede go poznawac. Zapraszam serdecznie w moje progi i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię gościć :) Zapraszam częściej!

      Usuń
  10. Nie tak jak mój, tylko wtedy jeśli sobie jaśnie hrabia życzy.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest kotem podwórkowym, może dlatego tak kocha pieszczoty, bo ma ich mniej niż Miłek :)

      Usuń
  11. Gratuluje wygranej. Torba świetna:) Hihi, jak patrzę na te jedzeniowe zdjęcia, to głodnieję. Wyobrażam sobie zapach tej domowej pizzy! Mniaaammmm:)
    Puma bardzo sympatycznie wygląda.
    Miłego tygodnia!:) Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobić taką pizzę to nie trudna sprawa, a doznania płynące z jej konsumpcji są mmmmm... boskie! :) Warto poświęcić jej czas :))

      Usuń
    2. A jak robisz ciasto? I w ogóle uchyliłabyś pizzowego rąbka tajemnicy:) Jak pieczesz itp.?:)

      Usuń
    3. Ostatnio skorzystałam z przepisu Krysi http://kuchniaukrysi.blogspot.com/2016/02/pizza.html i przyznaję, że ciasto wyszło mniam! :) Ale nie piekłam okrągłej tylko na blasze kwadratowej. No a dodatki to wiadomo, co się nawinie :))

      Usuń
  12. Piękne te rozmaitości ;)Wyżerka aż się prosi o powtórkę pewnie ;) ;) Kasiu, uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i masz rację, ciastka były dziś właśnie powtórzone :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...