czwartek, 2 czerwca 2016

Tea time

Ta urocza filiżanka jest prezentem od Marzenki, która sprawiła mi nią ogromną niespodziankę i taką samą radość jednocześnie! :) 

Filiżanka angielskiej firmy Royal Doulton [fani Hiacynty Bucket "pronounced Bouquet" powinni poczuć lekki dreszczyk ;)] pochodzi z kolekcji Romantic z 1981 roku. Jest to model Diana, z bardzo delikatnym kwiatowym wzorem, subtelnym i skromnym. Jako wielbicielka wszelkiej porcelany jestem nią oczarowana i powiem Wam, że herbata pita z niej smakuje zupełnie inaczej, po prostu wytwornie! :) 

Marzenko, dziękuję Ci pięknie raz jeszcze, jesteś kochana!!


38 komentarzy:

  1. Na pewno herbata pita z takiego szlachetnego naczynia smakuje jeszcze lepiej. Można tylko powtórzyć za Starszymi Panami: "Dopóki Ciebie, Ciebie nam pić / Póty jak w niebie, jak w niebie nam żyć / Herbatko, Herbatko, Herbatko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako miłośniczka herbat wszelakich cieszę się na te słowa :))

      Usuń
  2. Piękna! Aż zrobię sobie herbatę, bo tak ładnie u Ciebie wygląda że i mnie ochota naszła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatka jest dobra zawsze i na wszystko :))

      Usuń
  3. W pięknej porcelanie wszystko (kawa i herbata) smakuje wyjątkowo. Można się zamarzyć pijąc z takiej filiżanki.
    Serdecznie Cię Kasiu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dzięki niej jakoś łatwo odlatuję myślami w miłe rejony :)

      Usuń
  4. wygląda pięknie :) jednak ja to jestem bardziej domownik, wybieram kubki- im większe tym lepsze <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kubasy też uwielbiam, ale czasem dobrze jest napić się czegoś dobrego właśnie z filiżanki :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście przepiękna. Ja z filiżanek nie piję, muszę mieć "kubeł" napoju, poza tym boję się brać ją w swoje ręce.
    Będąc na Wawelu dowiedziałam się od pani przewodnik, że porcelana ma właściwości odkażające. Ponieważ była bardzo droga, pili z niej tylko królowie i klasy wyższe.
    Kiedyś walczyłam z kotem aby cokolwiek pił w upały. Na fontannę dla niego mnie nie stać. Choć wodę zmieniałam dwa razy dziennie, nie raczył mlasnąć językiem. Gdy podałam jaśnie panu w filiżance porcelanowej, którą kupiłam na wyprzedaży, od razu zaczął pić. Od dziś skubaniec raczy się w Rosenthalu, a ja w nijakiego pochodzenia kubkach.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że porcelana ma aż takie właściwości. Zatem herbatka pita z niej nie tylko smakuje lepiej ale jest i zdrowsza :) Ale skąd kot o tym wiedział? No tak, przecież one wiedzą i widzą wszystko :)

      Usuń
  6. Piękna, bardzo subtelna :) niezwykły prezent i z pewnością herbata pita z takiej filiżanki smakuje szczególnie :)pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Herbatka z takiej porcelany to sama rozkosz dla ciała i umysłu. :.

    OdpowiedzUsuń
  8. Herbata w filiżance zawsze jest piękna :) Chociaż ja wolę zwykłe kubasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry kubas nie jest zły, ale czasem filiżanka też jest ok :)

      Usuń
  9. Przepiękna filiżanka! Ja właśnie żadnej nie mam i kiedy parzę herbatkę w dzbanku, to piję z różnych dziwnych naczynek:D
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te dziwne naczynka to nie zabytkowy nocnik, mam nadzieję ;)) Choć niektóre kubki pojemnością nie odstają od nocników ;)

      Usuń
    2. Ja Ci powiem, że nocnik za duży, ale w sumie jak by był porządnie wymyty, to czemu nie?:D Hihi, zazwyczaj to są jakieś słoiczki itp.:)

      Usuń
    3. Słoiczki? Na to bym nie wpadła. Swoją drogą oryginalna jesteś :))

      Usuń
  10. Piękna ,też mam chrapkę na zestaw porcelany mojej mamy,ale nie chce go oddać po dobroci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siłą odbierać nie wypada, więc pracuj nad mamą, aż zmięknie ;)

      Usuń
  11. Z takiej to herbatkę mogłabym pić codziennie! :) Piękna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to szczęście, że mogę z niej pić codziennie :))

      Usuń
  12. Jest cudna:) Pić herbatę z takiego cacka to czysta przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...