poniedziałek, 18 lipca 2016

Street photo

Letnie miejskie migawki.


28 komentarzy:

  1. Ten budynek drugi od góry największe na mnie zrobił wrażenie. Ciekawe, kto zrobił ten mural?
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, kto, ale w sumie mogłoby być więcej tak ozdobionych budynków w miastach. Najgorsze są te bezsensowne mazy, którymi wandale okraszają wszystkie dostępne mury...

      Usuń
  2. Co raz ciekawsze to street art. Zdecydowanie druga fotka najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, zdecydowanie masz oko na takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie będzie moim ulubionym :)
    Kasia gdzie takie cuda znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcelino, takie cuda to tylko w Lesznie (tym wielkopolskim, nie warszawskim) ;))

      Usuń
    2. Jeździłam do Leszna jak byłam dzieckiem na wakacje a konkretnie to w rejony Lginia, Wschowy i Sławy :)
      Cudowne wspomnienia mam z tamtych lat! :)

      Usuń
    3. O, jak miło się dowiedzieć, że znasz te strony :)

      Usuń
  5. Kiedy patrzę na takie gigantyczne murale, ciągle sie dziwie, jak można tak idealnie uchwycić proporcje na wielkiej powierzchni...? Wyraźnie brak mi zmysłu artysty ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też niewyobrażalne, ale dobrze, że jednak ktoś to potrafi :))

      Usuń
  6. Bardzo lubię Twoje zdjęcia ;) Przedstawiasz to, co codzienne w niecodzienny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i zachwycające murale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jem czekoladę i odwiedzam Twojego bloga - moment idealny :) haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak mi miło! Czytanie takich komentarzy to idealne momenty dla mnie :) Dziękuję :*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...