czwartek, 25 sierpnia 2016

Oddech jesieni

Już czuję go na karku...


30 komentarzy:

  1. Kasiu, ja jeszcze nie chcę czuć tego oddechu. Tak długo czekałam na lato, które jest trochę kapryśne, więc udaję, że oddechu jesieni jeszcze się nie spodziewam. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, Krysiu, nie tęsknię za jesienią, ale niestety już ją czuję wszędzie naokoło...

      Usuń
  2. A u mnie zrobiło się tropikalne lato! Wczoraj były 34 stopnie. Za gorącą i chcę też poczuć jesień:))
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś u nas też tropiki, tylko te żółknące liście na drzewach przypominają, że już zbliża się koniec lata :)

      Usuń
  3. Kochamy jesień :) Jednak jeszcze nie widać u nas jesieni :) Zdjęcie piękne, nostalgiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jesień oznacza zbliżającą się zimę, więc nie bardzo przepadam za tą porą roku, ale nie zmienia to faktu, że jesień potrafi być piękna :)

      Usuń
  4. Powietrze ma inny zapach i kolor...jeżyki odleciały...słońce inaczej wschodzi, nie ma co jesień widać choćby w kolorach drzew i innych roślin..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, Mażenko, coraz więcej znaków daje nam jesień, że już nadchodzi :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszmy się nimi, bo za miesiąc może być już zimno ;)

      Usuń
  6. Też czuję. Pierwszy bukiet z wrzosów już gości na moim stole. Niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzosy są piękne, ale rzeczywiście nieco depresyjnie działają ;)

      Usuń
  7. Nawet nie chcę o niej słyszeć:) Nie lubię. Ja żyję od kwietnia do sierpnia. Potem czekam. Na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, jak ja! Dokładnie. A to czekanie zawsze się dłuży...

      Usuń
  8. Nie! Żądam zatrzymania się na lecie, ewentualnie przeskok do wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może tak: najpierw wiosna, potem lato a potem znów wiosna i lato i tak w nieskończoność :))

      Usuń
  9. A ja lubię jesień. Dla mnie dni wtedy zwalniają...
    Piękne zdjęcie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dnia ubywa, jest pochmurno i zimno, to zdecydowanie nie moja pora roku :(

      Usuń
  10. Ja też. Wraz z moimi urodzinami odchodzą moje ulubione długie dni i światło, które tak potrzebne do życia. Może ci latem urodzeni tak mają?
    Moje dni od jesieni przyspieszają, właśnie dzisiaj zaczął mi się przedostatni rok szkolny, byle by do lata.
    Pięknie obfociłaś ten nastrój.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, urodzona wiosną, potwierdzam, że ciepłe miesiące są nade wszystko lepsze od tych zimnych! :)
      No więc byle do lata!

      Usuń
  11. Kasiu, połowa sierpnia dla mnie to już zapowiedź jesieni...Ale ona tez może byc piękna! I życzmy sobie, aby taka była. Moja i Twoja.
    Ściskam Cię serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczam, ale jednak jej nie lubię. Ale może się ta jesień w tym roku postara i zmienię zdanie? Czego i Tobie życzę :)

      Usuń
  12. Ja jestem tak zajęta, że właściwie dziś zauważyłam, że jesień daje o sobie znać a tak niedawno mieliśmy lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, to rzeczywiście zajęta kobieta z Ciebie :) Ja widzę codzienne zmiany w przyrodzie i czuję, jak sama zaczynam więdnąć ;)

      Usuń
  13. Ja już nie mogę doczekać się spacerów wśród barwnych liści :) Kasiu, ale nie martw się, za jakiś czas będzie i wiosna :D piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten "jakiś czas" to dla mnie stanowczo za długo ;)

      Usuń
  14. Nie taka jesień straszna, a i malować pięknymi kolorami potrafi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej, jak już jej się te kolory skończą, tak coś koło listopada ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...