czwartek, 20 października 2016

Wyciszenie

I nastała jesienna cisza...


31 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę porę roku, jest taka melancholijna, spokojna i tajemnicza.
    Zdjęcie doskonale oddaje klimat. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemniczość jesieni też lubię :) Dziękuję!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niestety, piękno tej pory roku nas tym razem ominęło...

      Usuń
    2. Zgadza się... :)
      Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
  3. Zdjecie ładne !pory roku nie skomentuje bo miłośnikiem nie jestem😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie lubię jesiennej ciszy i szarości, ale zdjęcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja tam wyznaję zasadę, że chyba tylko szaleńcy lubią jak pada i jest zimno ;))
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Na zdjęciach pięknie to wygląda, ale dusza wyje mi do słońca. Na szczęście popołudniu na moment zaświeciło zza mgły. Kiedyś słyszałam, że w sobotę tak musi się zadziać, bo "matka boska suszy pieluszki". Wierzyć bądź, nie dobry i ten moment.
    Miałam zaplanowany turbo doładowanie wyjazdowe, ale pogoda pokrzyżowała mi szyki. No cóż na układy nie ma rady.
    Oby do wiosny a jeszcze lepiej do lata, Tobie i sobie życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem z tych, co to tęskną za słońcem...
      Planów też miałam trochę, ale pogoda tak okropna, że nic z tego. Obyśmy jak najszybciej dotrwały do wiosny :)

      Usuń
  6. Nastała cisza i słońce sie skryło. Jeśli je widać, to tylko przez chwilę. A szkoda, bo w październiku jeszcze mogło sobie trochę poświecić. Czas na tran ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię łapać takie mgły w lesie ;)
    Bardzo klimatycznie wyszło, choć za deszczową jesienią nie przepadam, takie zdj bardzo mi się podobają. Udanego tygodniu Kasiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Kasia,
    Very good picture. Great with the fog and the autumn colors on the gropund.
    Well done!!

    Kind regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna cisza :)
    chociaż szkoda, że tak mało jak na razie słonecznej ciszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, słońca wciąż tak boleśnie brak...

      Usuń
  10. Chcę być na tej drodze i żeby czas się zatrzymał. Świetne foto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, jak tam stałam i jak cisza kłuła mnie w uszy, cudowny to był moment :)

      Usuń
  11. Kiedyś, kiedyś... nie lubiłam jesieni. Ale teraz doceniam jej kolory, jej klimat, za to że daje nam takie obrazy jakie przedstawiłaś na pięknym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jesieni nie lubię, ale są momenty, gdy mnie cieszy, jak choćby taki wyciszony las :)

      Usuń
  12. Piękne, klimatyczne zdjęcie, idealnie pasuje do tytułu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tam naprawdę było cudownie cicho...

      Usuń
  13. Przepiękne zdjęcie. Uwielbiam takie leśne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...