poniedziałek, 24 października 2016

Z cyklu "Moje nastroje" ;)

38 komentarzy:

  1. W stresie jesteś? Dla mnie w tej focie jest dużo napięcia i jakiś taki smutek, przez te kępy lasu. Hej, mam nadzieję, że wszystko u Ciebie w porządku. Trzymaj się!
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stresie jestem cały czas, ale wszystko pod kontrolą, póki co :)
      Ja też Cię ściskam mocno :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcie :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, trzymaj się kochana.
    Ściskam mocno Ty wiesz dlaczego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i bardzo, bardzo Ci dziękuję :)
      Buziaki! :)

      Usuń
  4. Kobieta z temperamentem - ta myśl mi się nasunęła patrząc na to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień jestem raczej jak spokojna łączka, ale bywają chwile, gdy zbiera się na burzę a niebo się kołtuni ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. A wiesz, Moniko, że to właśnie nostalgia przemawiała przeze mnie, gdy cykałam to zdjęcie :)

      Usuń
  6. No to możemy podać sobie rękę. Ja też w stresie, bo jutro ostatni dzień zwolnienia. Pogoda nie podbija nastroju a pojutrze do roboty, i odpierać atak.
    Klimat oddający nastrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, aby mimo wszystko klimat w Twojej pracy był spokojniejszy niż na zdjęciu :)

      Usuń
  7. Kocham takie widoki, przyjemnie mnie nastrajają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo ja też, taki niepokój w duszy się wtedy budzi :)

      Usuń
  8. Jesienne i nostalgiczne, ale nie szare... Przebłyski słońca dają nadzieję na poprawę nastroju :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello Kasia,
    What an amazing picture. It looks like it is a fire in the air. Great!!

    Kind regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  10. ale nasycenie barwą! taki trochę mroczny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogniste niebo nad Ziemią, wygląda jak potężna siła :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje nastroje? Hmmm... Czytam posta na komórce więc może źle widzę, ale wygląda to na Armagedon ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobny nastrój mi się udzielał ;)
    Ale widzę światło przedzierające się przez chmury, więc Kasiu mam nadzieję, ze wszystko jest ok u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcela, wszystko u mnie dobrze i mam nadzieję, że i u Ciebie sytuacja opanowana :)

      Usuń
  14. Klimatyczne zdjęcie!
    Kasiu, jesteś niesamowitą "łapaczką" chwil :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...