poniedziałek, 7 listopada 2016

Zamyślona pani

Jest coś magicznego w manekinach. Fascynują mnie przeokropnie. Choćby działa się dziejowa zawierucha, one pozostają spokojne i niewzruszone. Niby ludzka postać, a żadnych emocji. Albo odwrotnie, zdają się niezmiennie przeżywać to samo.
Lubicie manekiny? Przyglądacie się im? Zastanawiacie się czasem, co by się stało, gdyby ożyły? :)


Manekin z Muzeum Nowoczesności w Olsztynie, siedzi sobie w zabytkowej windzie i czeka na kurs. Cierpliwie, oczywiście ;)

28 komentarzy:

  1. Nie chciałabym, żeby manekiny ożyły :D To mogłoby mnie przerazić :D
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ciekawe, co zaczęły robić :) Czasem fajnie jest się trochę pobać :)

      Usuń
  2. Nie wiem czemu, ale manekiny wyzwalają we mnie niepokój. Nie chciałabym go spotkać np. w ciemnym korytarzu brrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkać takiego, który akurat ożył, to jednak byłoby coś ;)

      Usuń
  3. Ja też manekinów (szczególnie tych sklepowych bez oczu) nie lubię :P Ale ta zamyślona pani z muzeum jest całkiem ładna, chociaż lepiej żeby nie ożyła - niech sobie siedzi i myśli tak w nieskończoność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie uwielbiam wszelkie manekiny, są takie mroczne ;)

      Usuń
  4. Manekiny są dla mnie "ładnym" wieszakiem. Nie wyobrażam sobie, że miałyby ożyć. Oczywiście mam tutaj na myśli manekiny sklepowe. Natomiast takie, jak np. pokazałaś na zdjęciu, czy też takie, jakie można spotkać na ulicach, czy też parkach niektórych miast są fajnym, ciekawym uzupełnieniem otaczającego terenu.
    Miłego dnia Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć taki "wieszak" w domu, gapiłabym się na niego cały czas :))

      Usuń
  5. Manekiny jak z horroru. Tylko w takiej wersji je widzę gdyby ożyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawniej, gdy byłam dzieckiem, lubiłam sobie wyobrażać, ze manekiny ożywają, gdy ich nikt nie podgląda i prowadzą takie całkiem normalne ludzkie życie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak w tym filmie "Noc w muzeum", gdzie eksponaty ożywają nocą :)

      Usuń
  7. Mnie manekiny przerażają. Są takie nieruchome, zastygłe, jakbu czekały na okazję, by zaatakować. Nie, nie chciałabym, żeby ożyły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czemu miałyby atakować? Może akurat okazałyby się sympatyczne :))

      Usuń
  8. Ostatnio przyglądałam się jednemu na wystawie w galerii. Często wpatruję się w ich twarze i zastanawiam się, co bym zrobiła gdyby nagle manekin mrugnął do mnie? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, też tak mam :)) Pewnie bym ociekła z krzykiem, ale zaraz potem wróciła, żeby poobserwować poczynania takiego stwora ;)

      Usuń
  9. Świetne foto! Lubię manekiny, a ostatnio oglądałam sobie jeden odcinek "The Twilight Zone" i tam właśnie manekiny ożywały:))
    W ogóle, to ta manekinka mi się kojarzy z taką aktorką Anną Guzik:D
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaale mnie podkręciłaś tym serialem, muszę sobie poszukać ten odcinek :))))

      Usuń
  10. Ja też należę do osób, które nie przepadają za manekinami. Jest coś w nich przerażającego np. zimne spojrzenie. Wolę manekiny oglądać z daleka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, mają zimne spojrzenie i ciekawe, czy coś się za tym kryje czy nie, stąd się u mnie biorą ciarki na ich widok ;))

      Usuń
  11. Jak to śpiewał punkrockowy zespół "Defekt muzgó":

    "Manekin - człowiek doskonały
    Manekin - sumienny i wytrwały
    Manekin - chodzi na wezwanie
    Manekin - człowiek na przetrwanie
    Manekin - doskonale obliczony"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, nie znałam, zaraz sobie poszukam całego tekstu :))

      Usuń
  12. Nigdy się im specjalnie nie przyglądam jakoś :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post!!! would you like to follow each other's blog dear? Please let me know, I am following you now.thank you :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks so much Carolina :)) Yes, I'm following you now too :))

      Usuń
  14. Bardzo ciekawy post i zdjęcie. Lubię manekiny, bo manekiny to też ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzisz, mamy takie samo podejście do sprawy :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...