niedziela, 26 lutego 2017

A sobota była piękna... ;)

Wczorajszy dzień był słoneczny i piękny i żal było siedzieć w domu, choć silny i zimny wiatr nie sprzyjał delektowaniu się spacerem. Dużo zdjęć nie powstało, ale takie małe migawki oczywiście musiałam zrobić ;)

Kamienna rzeźba "Układ słoneczny" przy olsztyńskim zamku, autorstwa Jean-Marie Becheta, z 1972 r. Ciekawa, prawda? Bardzo lubię ją odwiedzać :)



Dżura ;) 

Mur zamku. A tak z nudów sobie go cykłam ;) 


A po spacerze kawa w Highlanderze ;) Widzicie kontur miasta, który utworzyła kawa wewnątrz filiżanki? 



I tyle wieści ode mnie. Udanego tygodnia Wam życzę! :)

30 komentarzy:

  1. Ale masz oko i wyobraźnię-pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje oko Kasiu, to jak oko kamery. Wszystko uchwyci, zarejestruje i przekaże. A do tego ten właściwy Twój komentarz, podpis, trafna refleksja. Robisz to po mistrzowsku. Miłego, słonecznego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, ale słowa... Dziękuję i bardzo mi miło, że tak wysoko oceniasz moje zdolności :)) Czuję się zawstydzona, ale dumna! :) Buziaki!!

      Usuń
  3. I Tobie Kasiu miłego tygodnia:-) Nie wpadłabym, aby w filiżance po kawie szukać obrysu miasta - i faktycznie tak to wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A tak mi się w oczy rzuciło ;)

      Usuń
  4. U mnie dzisiaj Kasiu prawdziwa wiosna! Dzień spędzony na ogrodzie. Nareszcie! A teraz kawa. Moja co prawda bez zarysu miasta, ale też pyszna:))Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oby taka wiosna już z nami została, u mnie też już ciepło jest :)

      Usuń
  5. Ciekawa jest kamienna rzeźba z dziurą. Masz wyobraźnię, w filiżance znalazłaś kontury miasta, brawo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię wypatrywać takie ciekawostki :)

      Usuń
  6. Miasto w filiżance super, jak Ty to dostrzegłaś? Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc, siedziałam sobie, piłam kawę i nagle bach! Widzę miasto na brzegu filiżanki! Ot, i cała historia ;))
      Dziękuję Aniu, buziaki!

      Usuń
  7. Dwa lata temu byłam pierwszy raz i mam nadzieję powtórnie odwiedzić. Choć mieszkałam obok zamku nie pamiętam rzeźby.
    Olsztyńska kawa przepięknie rzeźbi. Ja najbardziej pamiętam lody pietruszkowe i szpinakowe na rynku. Najlepsze jakie w jadłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, lody pietruszkowe to moje ulubione, a na drugim miejscu bazyliowe :)) Tam mają bardzo dobre lody, ale pietruszkowe są bajeranckie po prostu :)

      Usuń
  8. U mnie średnio piękna, ale pocieszam się, że już wiosna niedługo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, zdjęcie z nudy bardzo ładne zrobiłaś, a rzeźba kojarzy mi się słowiańsko i że niby jakiś człowiek jest i że jest on częścią cyklu natury.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje skojarzenia zawsze mnie zaskakują i uważam, że są bardzo trafne, potrafisz spojrzeć inaczej niż większość :)
      Buziaki i dużo zdrowia! :)

      Usuń
  10. Boa tarde, a selecção de fotos é perfeita, destaco a da escultura de pedra.
    AG

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie dni, jak ten na twoich zdjęciach. Jest tyle ciekawych i pięknych rzeczy dookoła, których na co dzień nie zauważamy, a wystarczy trochę zwolnić, chociaż na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać takie słowa, dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. Niech już będzie więcej takich ciepłych dni :)
    W weekendy jaki tylko nie pada też korzystam z okazji by wyjść na zewnątrz choć na chwilę. A kawa po takim spacerze to obowiązek :)Przemiłego dnia Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciągle jest zimno i pada, wiosna się ociąga, ale może to dlatego, że jest jeszcze zima ;)
      Buziaki serdeczne :* :)

      Usuń
  13. taaak! ja widzę! :D Super skojarzenie ;)
    I tak mi się zachciało na spacer ciepłą porą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby zwykła kawa a jednak niezwykła, zawsze coś ciekawego można w niej odkryć ;))

      Usuń
  14. Fantastycznie wyszedł ten wzór na filiżance!
    Piękne zdjęcia, jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...