wtorek, 18 kwietnia 2017

Zimne nóżki, zimne rączki, po prostu zimna wiosna

Mamy już drugą połowę kwietnia a wiosna na Warmii bardzo się ociąga. Taka nieśmiała z niej panna, że aż ma się ochotę dać jej klapsa w tyłek i krzyknąć "Do boju, dziewczyno!" ;)
Ponoć ma być tak zimno aż do maja. Nie oczekujcie ode mnie zachwytów z tego powodu ;)

Zdjęcia robione w rezerwacie Las Warmiński. To tam, gdzie minister ochrony środowiska chciał sobie urządzać polowania, ale póki co może się pocałować w nos ;)







14 komentarzy:

  1. Cudny polski las i piękne zdjęcia. Mogłabym kiedyś wybrać się tam z Tobą na spacer.
    U mnie już wiosna na całego, ale trochę zimno.
    Pozdrawiam Kasiu :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Kapryśna "pani wiosna" daje się nam we znaki. No, cóż... musimy to przetrwać.
    Kasiu, jak widać na spacerze można znaleźć miejsce dla siebie i pocieszyć oczy "jeszcze" istniejącymi drzewami. Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę ciepła, słońca... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No u nas dzisiaj było poniżej zera:-( Ja już chcę wiosny ciepłej i pięknej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia i las piękne, tylko czemu tak zimno? Czekam już na maj, maj nie robi taki psikusów pogodowych jak kwiecień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Прекрасные весенние фото!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i bajkowe wręcz. Warto się cieszyć naturą póki jest zwłaszcza właśnie w obecnej sytuacji...
    U nie trochę chłodniej też, ale przyjemnie i też byłam w lesie, ale na takim malutkim spacerku tylko.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozostaje wierzyć ze znów zrobi się ciepło 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, to skandal co się tej wiosny wyrabia i też szczerze mam tego dosyć :>
    ale piękne są te pierwsze, wczesne zieloności ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I gdzie ta wiosna? Gdzie? Mam nadzieję, że majówka będzie już piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem załamana pogodą w Pl. Mam ochotę wykrzyczeć do tej zimy złej, żeby już sobie poszła w cholerę.

    Foty cudowne, piękne, uwielbiam Twoje kadry:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No zimna niestety, już ciepełko by się przydało :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się ostatnio cieszyłam, że grubszy szal poszedł do szafy i można trampki wyciągnąć, a tutaj masz taka wiosna ;)
    Kasiu na takie spacery powinnaś zabierać nas jako Twoją wycieczkę, piękny las! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka przyjemna dla oka zieleń, też mi już tęskno za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne fotografie. Zdecydowanie mam już dosyć tej paskudnej, chłodnej i deszczowej wiosny. Miałam nadzieję, że pogoda się wyklaruje a tu pada i pada. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...