środa, 28 czerwca 2017

Co się działo w czerwcu

Witajcie!
Dziś garść migawek z ostatnich tygodni oraz miła rzecz - wyróżniła mnie To tylko ja z bloga happyafterblog :) W drugiej części tego postu odpowiadam na Jej pytania, jeśli macie ochotę dowiedzieć się o mnie czegoś special to zapraszam do lektury, bo pytania są naprawdę ciekawe :)

A co się u mnie działo? Praca nie ma litości, ale czas na odpoczynek też się znalazł, więc wreszcie ruszyłam tyłek z domu ;)

Piaski. Mieścinka mała, ale cudna i w czerwcu była bardzo spokojna. A morze... No cóż, jak zawsze urokliwe :)







J. Ukiel vel Krzywe, jeśli będziecie w Olsztynie to punkt obowiązkowy zwiedzania :D



Malbork w deszczu





Czerwiec sielski-anielski...



A teraz pytania od kochanej To tylko ja :) Bardzo Ci dziękuję za to wyróżnienie, to ogromnie miłe uczucie, gdy ktoś nas zauważa i docenia :)


1.Czy gdybyś mogła przenieść się w czasie i wpłynąć na przyszłość, to skorzystałabyś z tej okazji? Co byś zmieniła?
Może parę rzeczy bym zmieniła, ale bardzo chciałabym wrócić do dzieciństwa i jeszcze raz spotkać pradziadków i zobaczyć dorosłymi oczami swoje miasto z tamtych, dawnych lat...

2.Wyobraź sobie, że wygrałaś 1000zł i musisz te pieniądze wydać w ciągu jednego dnia. Co byś kupiła?
O, szybko by poszło, kupiłabym coś siostrzeńcowi, no a jak powszechnie wiadomo rzeczy dla dzieci tanie nie są ;)

3. Bez czego (oprócz tlenu i wody) nie wyobrażasz sobie życia na ziemi?
Bez jedzenia ;)

4. Czy wierzysz w przepowiednie i dlaczego?
Kiedyś wierzyłam, ale życie uczy, że zazwyczaj mają one mało wspólnego z rzeczywistością, więc traktuję je z wielkim dystansem.

5. Gdyby w magiczny sposób mogło pojawić się przed Tobą idealnie przygotowane danie, to co by to miało być?
Ojej, tyle różnych rzeczy chciałabym spróbować… Ale chyba byłoby to coś z czekolady, chciałabym spróbować czekolady idealnej, to byłoby wprost orgazmiczne przeżycie! :D

6. Wybierasz ogród warzywny, czy ozdobny?
Jestem praktyczna, więc pewnie warzywny, ale chętnie posadziłabym w nim jakieś zioła i może kilka kwiatków, żeby cieszyły oko :)

7. Jakie zwierze jako pierwsze przychodzi Ci do głowy, kiedy pomyślisz o czerwonym kolorze?
Byk, oczywiście! To także mój znak zodiaku :)

8. Gdybyś mogła posiąść jakąś super moc, to co byś wybrała?
Chciałabym móc wpływać na ludzi tak, żeby wytępić z nich głupotę. Roboty byłoby huk, ale poświęciłabym się ;)

9. Co ekscytującego ostatnio Cię spotkało?
Naprawdę nie wiem, co odpowiedzieć, bo mnie potrafi podekscytować to, co dla innych jest zwyczajne, np. zapach lip (teraz pachną obłędnie!), dobre lody, nowy kosmetyk, miska czereśni, zabawa z kotem :) Ale chyba najbardziej ekscytuje poznawanie nowych rzeczy.

10. Gdzie chętnie spędziłabyś weekend?
W jakimś cichym, odludnym, pełnym zieleni miejscu. Środek lasu może być ;)

11. Wolisz nosić spódniczkę czy spodnie?
Zdecydowanie spodnie! Są bardziej praktyczne i nie trzeba tak uważać na nogi ;)  


No i tak by to wyglądało. Jeśli jakieś pytanie poruszyło Waszą wyobraźnię to napiszcie mi swoją odpowiedź w komentarzu, chętnie dowiem się, co siedzi w Waszych głowach ;D

Całuski dla wszystkich i serdeczne pozdrowienia! Jakby mnie ktoś szukał, to często bywam na Instagramie ;))

16 komentarzy:

  1. Byłam w Piaskach, ale to było wieki temu.
    Dzięki za udział w Liebsterze:) Haha, no tak, bez jedzenia by było ciężko:D Czekolada idealna mi się zdarzyła, ale za nic nie pamiętam skąd ona była. W każdym razie smak był niesamowity i przenikający do nozdrzy i konsystencja taka lekka, ale kremowa.Też bym wybrała warzywny ogród i jak kwiaty, to te jadalne, no i zioła obowiązkowo:) A ja w środku lasu to mogę na stałe zamieszkać właśnie w domku z ogródkiem:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fajnie, że tyle nas łączy :)
      Próbowałam wiele czekolad, różne mi smakują, ale ciekawa jestem, czy istnieje jakaś idealna. Wciąż jej szukam, nie poddaję się ;)))

      Usuń
    2. Ja to może specjalnie zapomniałam, skąd była ta czekolada idealna, żebym mogła wytrwale i z poświęceniem szukać:))

      No, tak myślę, że byśmy się całkiem fajnie dogadywały w realu, bo nawet jak nas coś nie łączy, to nas nie poróżnia:)

      Buziaki!:))

      Usuń
    3. Hi hi, kto wie, może kiedyś sobie pogadamy :))

      Usuń
  2. Piaski to bardzo fajne miejsce :) Co do odpowiedzi na pytania, mamy bardzo podobnie :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaski były o tej porze roku spokojne, nie licząc dzików i setek drących się ptaków i żab ;)

      Usuń
  3. Beautiful summer pictures. The first photos are refreshing, great composition on all of them.
    Happy sunday!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ją pokazałaś :) Uroczo tam jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :-). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nad morzem chętnie bym teraz posiedziała :)
    Kasiu kilka moich odpowiedzi na te pytania byłaby dokładnie taka sama:
    ogródek warzywny - to od razu, weekend w odludnym miejscu, pozbyć się głupoty i oczywiście jedzenie :)
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się bardzo, że mamy tyle wspólnego :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...